Inlägg från: Anonym (Hon som ser dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hon som ser dig)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till S

Skriver till dig då vi inte ses på lördag.  Jag har tänkt på dig ofta sedan den senaste gången, den där kalla, tidiga, morgonen i din bil då jag stal en kram från dig. Det var inte mening att skrämma dig, men jag tog min chans då vi var ensamma. Nu vet jag hur din kind känns och hur ditt hår luktar efter ett långt arbetspass.

Jag kommer att sakna dig på lördag. Jag kommer att sakna de där tillfällena då du visar något för mig och jag får chansen att komma riktigt nära dig. Gillar du också närheten? En tröst är att du nu finns i mina drömmar. Jag drömde i natt att du kysste mig.. Du smakade smultorn, sommar och solsken, din kyss fick mig varm. Smakar dina kyssar smultron på riktigt? Jag skulle så gärna vilja smaka. 

Du är vacker på ett sätt mina ögon tycker om. Jag ser på dig i smyg så att ingen av de andra ser, och när du ser på mig så fladdrar mitt hjärta till av glädje. Jag tror inte någon av de andra vet. Jag önskar att jag fick se dig snart. 

Jag vet att du är ensam och du vet att jag har någon som väntar på mig där hemma. Min situation gör mig förtvivlad. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Jag vet att du inte kommer vara ensam för evigt, och jag tror inte att jag kommer att vara i mitt förhållande i all evighet. Jag längtar ibland ut.... efter en sådan som du.
    Orkar du vänta på mig om jag säger att jag kanske blir din så småningom? 

Nu vet du hur jag känner inför dig. Men jag tror du har förstått det innan detta brev. Jag önskar att livet och kärleken vore enkel..

Din A      

S! Hjärta

Det är 7 dagar och 13 timmar sedan jag sist fick vara i din närhet. Jag ångrar så att jag inte lät dig följa mig hem, då skulle jag haft några minuter till i ditt sällskap. Varje sekund med dig är värdefulla. Även de stunder vi bara sitter tysta med varandra.

Utanför har våren tagit för sig, i mitt hjärta är det fortfarande midvinter. Jag som trodde att kärlek skulle göra världen ljus, men hos mig är det kärleken som svärtar ner. Ack vad jag har haft fel. 

Den kramen du gav mig var helt underbar. Den kändes så innerlig. Det var så skönt att bara glida in i din stora famn. Du höll mig så hårt, och jag kände mig så levande.

Jag vet inte när vi kommer att ses nästa gång. Jag är så rädd att du hittar någon annan under tiden. Längtar efter dig.

/ A     

Min allra käraste S.

Nu skriver jag till dig igen.
    Säg mig, är du inte grym som har fångat mig som du gjort, och inte släpper taget. Hos dig är jag svag, jag kan inte stå emot dig hur jag än försöker. Snart blir mina dagdrömmar sanning, jag kan inte motstå att kyssa dig, hur jag än gör så finns det snart ingen utväg.

Hela torsdagskvällen var en fröjd för mitt hjärta. Att du bjöd mig på grillfesten glädjer mig, sen att jag inte kunde komma är jag ledsen för. Men det regnade och var snö. Bjöd du även mig på bio? Eller var det jag som tolkade dig fel?   

Sen den där minuten i bilen, där du och jag bara såg på varandra. Jag höll tillbaka så mycket jag bara kunde. Jag ville smeka din kind, röra vid dina läppar, känna hur din själ fladdrade i takt med min. Åh grymma grymma S, varför ska du göra mig så förvirrad. Jag vill ju ha dig, men jag vet inte om jag kan.

Din

/ A   

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!