Inlägg från: Anonym (Skithög) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skithög)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag sa att jag förlät dig, men jag hsr märkt att det inte fungerar. Jag håller bara god min, men jag tål dig inte längre. Du var så elak och jag har bara försökt va schysst mot dig. Skaffade jobb åt dig oc nu är vi kollegor. Fan vad ja ångrar mig. Jag fattar inte vad som är ditt problem. Det kommer aldrig bli som förr. Du är en falsk bitch och jag trodde vi var vänner. Jag vet inte vem som är den största idioten, du eller jag. Jag trodde inte jag var långsint men jag föraktar dig. Vill nte ha nåt med dig att göra, men nu måste jag. Hoppas du säger upp dig så jag slipper se dig mer. Fattar inte hur man kan göra som du gjorde. Är det för att jag är snyggare än dig som du tycker illa om mig? Jag har iaf aldrig varit elak mot dig. Du kommer aldrig att bli lycklig med din bitterhet. Det är din förlust. Och du vet inte ett skit om mig, oavsett vad du tror dig förstå. Skit på dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!