• sekretess

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Mannen) skrev 2012-05-14 09:35:27 följande:
    förlåt .....tror mig veta vad du fått stå ut med. hoppas att du går framåt med ditt liv nu,för det har jag gjort även fast mina tankar om oss kan dyka upp. det var nog inte menat att det skulle bli vi två. det fanns för många hinder i vägen. men du kommer alltid att finnas som en liten del av mig hoppas jag får se dig snart, det räcker för mig att bara få se en skymt av dig bara för att se att du mår bra. lycka till nu med allt du tar för dig, vet att allt du gör gör du bra
    ......en possitiv tanke bara för att ...... är hinder är hinder , men skillnaden är om det är någon som gör hinderna eller om det uppstår naturligt.....tänk om fall att .............
  • sekretess
    Anonym (nåväl ) skrev 2012-07-29 05:21:11 följande:
    Vet det menat till mig? Svaret, tja det gamla vanliga...han är MIN man...monogami...back off bitch...osv.
    (-:det där låter lite absurt ursäkta, varför va avis på att han e din man ,jag menar han e väl så fall vuxen själv o välja om han vill va med dig mer eller inte med dig det e ju upp till hnm  .det är ju inget du såfall kan tyvärr göra något åt.i viket fall som helst.rent känslomässigt och objektivt.varför skulle någon  föredra en maktkamp .att du blir förbannad e en annan sak.
  • sekretess

Jag hatar er , och jag hatar dig mamma , snälla jag vill aldrig se dig mer .men resultatet kommer tala för sig själv.(-:

• sekretess
    sekretess skrev 2012-11-09 18:30:57 följande:
    Jag hatar er , och jag hatar dig mamma , snälla jag vill aldrig se dig mer .men resultatet kommer tala för sig själv.(-:
    och syskonen , det är rätt åt er, ni har förtjänat det  och jag tycker inte ett skit synd om er.
  • sekretess
    Anonym skrev 2012-11-09 23:20:17 följande:
    du fattar inget som vanligt! Idiot

sjust altså(-:..då är det bättre o låta saker tala för sig själv...
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!