Inlägg från: Anonym (kär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kär)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Hej! Jag vet att vi inte har känt varandra länge, och vi har bara setts en enda gång men jag känner att vi verkligen har något speciellt!  Jag tror jag håller på att bli kär i dig, jag är rädd att du inte känner det samma bara. Snälla säg att jag bara tror massa skit!?
    Jag längtar tills du kan hålla om mig igen, som du gjorde sist när du höll fast mig tills jag erkände en sak. Snälla gör det igen, så erkänner jag allt!
    Du är den första killen jag känner att jag kan ta mig igenom vad som helst med. Alla uppoffringar, allt slit, alla kompromisser skulle vara värt det. Och du är den första killen jag känner att jag skulle kunna leva ett vanligt svensson-liv med, till och med skaffa barn med!

Jag längtar efter dig <3 

• Anonym (Kär)

Skulle vilja skriva till killen jag verkligen vill ha och be honom bli min och bara min. Vet att han tycker om mig och jag tycker om honom. 
    Frågade för några månader sen om det bara var vänskap mellan oss eller om det var på väg att bli mer men fick då svaret att han inte var redo för något nytt förhållande ännu (vi kysstes och umgicks en del då).  Intimiteten mellan oss är ungefär likadan ännu, dock mer kyssar och kramar när vi ses vilket är 1-2ggr/vecka, ibland mer. 

Eller vänta, jag tycker inte bara om honom, jag har fått känslor för honom och tror att jag faller mer och mer. 

• Anonym (kär)

Jag tycker verkligen om dig, är så glad att jag har dig.
     Kom hit till mig, det enda jag vill är att ha dig nära, jag behöver dig. 

Till upptagen man som jag tror besvarar mina känslor, men ingen av oss törs ta första steget...   

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!