Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Haha, jag trodde trådrubriken var
    "Hur kan du skriva det där sms:et........... du inte vågar....."

Jag tänkte att du behövde lite hjälp med "hur" man skickar det där man inte vågar.

Man ba' gör't!
    Jag blev dock nästan ovän med min bästa väninna efteråt, men jag var bara tvungen att skicka ett sånt där "åh helsike har jag bränt mig förevigt nu? till henne.

Det gick bra, jag fick sagt det jag ville ha sagt i ett sms, det slutade med att hon faktiskt bad om ursäkt och nu är vi tajta igen.

SÅ VÅGA! :)

• Jellybeanbaby

"Var som helst i verkligheten hade du varit körd. Inte jag."

• Jellybeanbaby

GAAAAAAAAAAH! Snart dags att snöra på sig skorna och dra ner till Plattan och inhandla de där pistolerna....

• Jellybeanbaby

Jag tror en viss anonym har missförstått tråden...

• Jellybeanbaby

Din puckade jävla sorgliga URSÄKT till människa! Ditt sorgliga fucking avskräde! Kan du inte bara hålla din jävla käft!!!!!!

Åh. Nu känns det lite lättare.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby

Ifall nån får spader: Det där ovan är ett sms eller ett mail jag sååå gärna vill skicka en person i mitt liv men inte vågar...

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!