• magus

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (mycket bagage) skrev 2012-04-11 17:16:45 följande:

Jag var rädd för att träffa dig igen. Alla känslor vi hade sist vi sågs och att det blev så fel gjorde mig nervös.För jag har aldrig glömt dig. Men jag hade inte behövt oroa mig över hur framtiden skulle kunna bli eller hur? När vi möttes på gatan vände du ryggen till och hälsade inte ens. Hade aldrig trott att du var så feg, men nu vet jag. Hoppas inte vi möts igen. Tyvärr tar det ett tag att komma över dig men det ska jag! Hej då och väx upp

Men.. Är du säker på att det gick till så?.. Av egen erfarenhet : Ibland har jag själv inte ens sett eller hört när folk har hejat för att jag haft bråttom någonstans eller varit upptagen med egna tankar? De har i efterhand frågat på vilken planet jag befann mig på ^^ Varför inte skriva ett sms till denna person och fråga varför han/hon gjorde så för? Dumt att hasta ett sånt beslut om det nu finns känslor.. Du kanske blir glatt överraskad..?
  • magus
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-13 00:09:24 följande:
    Haha, jag trodde trådrubriken var
    "Hur kan du skriva det där sms:et........... du inte vågar....."

Jag tänkte att du behövde lite hjälp med "hur" man skickar det där man inte vågar.

Man ba' gör't!
    Jag blev dock nästan ovän med min bästa väninna efteråt, men jag var bara tvungen att skicka ett sånt där "åh helsike har jag bränt mig förevigt nu? till henne.

Det gick bra, jag fick sagt det jag ville ha sagt i ett sms, det slutade med att hon faktiskt bad om ursäkt och nu är vi tajta igen.

SÅ VÅGA! :)
    Skulle iaf skicka ett sms till någon jag inte träffat på flera månader. Har inte dennes nummer heller.

Hej! Lust att fika? Kul att du flyttat OCH blivit sambo. Skulle gärna vilja ta upp kontakten med dig igen och se om vi kan vara vänner igen. Det blev ju lite fel vid årsskiftet ;)
    I'm going to donate my body to science, keep my dad happy - he always wanted me to go to medical school.
  • magus
    Anonym skrev 2012-06-13 17:17:32 följande:
    det gör alla andra 70 som också svarar gäller det dom med .  eller saknar du uppmärksamhet som du inte får.fuck you
    Fuck You
    I'm going to donate my body to science, keep my dad happy - he always wanted me to go to medical school.
  • magus
    Anonym skrev 2012-06-13 18:21:15 följande:
    vi skulle inte svara eller hur tack i alla fall vet inte vad jag gjort dig ...det man ger får man tillbaka fuck you
    tackar. Sväljer och spottar. Och fortsätter
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!