• IorÅsna

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Pappa, jag önskar du kan förstå hur mycket du egentligen har fördärvat mig. Genom att jag såg dig misshandla mamma grovt varje dag, till att bråka med alla människor omkring dig och sen för att skita i mig och behandla mig som skit när du skaffade en ny. En ny som hatade mig och ville göra allt för att jag skulle må dåligt, se för jävlig ut bland mina vänner och inte ens kunde förklara för mig 11år, varför jag hade blod i trosorna när jag grät av rädsla. När du bara stirra på mig när hon ljög om saker jag inte gjort för du skulle gå på mig sedan. Att jag idag vet, pga allt du gjorde och förstörde har svårt att hantera min man, som egentligen, är en bra man. Att jag ser på män som något aggressivt och farligt. Som aldrig ska "ta över mig" som du gjorde. Att min man egentligen orkar hålla ut med mig också fast många gånger har han inte gjort fel men jag har ändå skrikit på honom. Att jag vid ung ålder lät män bli utnyttjade av mig med sex och sen dumpa. Fast vissa var bra killar. Att jag aldrig kunde se någon annan än som min pappa om jag var med den personen. Jag har nu många många år senare, börjat prata med ett proffs om detta för jag vill ordna mitt äktenskap och låta mina framtida barn få en trygg mamma. Jag tänker inte låta dom gå igenom den lilla barndomen som jag gjorde i skrik, misshandel och våldtäkt. Att du nu 50år kommer och försöker 10år senare, få kontakt med mig är ett skämt!!! Du försöker få förlåtelse? Du försöker hitta till alla dina barn igen? Speciellt hon som är äldst va för det är hon som har avvisat dig mest? För det är hon som har bett dig dra åt helvete samtidigt som hon försökte kasta en hård sak på dig? Du har förstört mitt liv och tillit men nu räcker det. Jag SKA ordna detta för mig och min familj. Inte för din skull, tro inte det snälla patetiska du. Är du sjuk? Kanske därför du söker denna uppmärksamhet nu? Karma is à bitch vetu.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!