Inlägg från: Anonym (mjau) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mjau)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

till exet: "du har orsakat mig mer smärta än någon annan levande människa på den här planeten, och ändå älskar jag dig. samtidigt avskyr jag dig för allt ont du har åsamkat mig. din egoism står mig upp i halsen! du tänker bara på dig själv och jag tvivlar på att du någonsin har brytt dig om hur jag känner. finns det ens några känslor i dig? jag betvivlar det mer och mer. jag önskar att vi aldrig hade träffats, för jag var en mkt gladare människa innan du kom in i mitt liv. folk kallar dig narcissist och jag tror banne mig att de har rätt - det är nåt som inte står rätt till med dig."

• Anonym (mjau)
    Anonym (Trasig) skrev 2012-06-26 18:47:43 följande:
    När du kramade om mig innan du åkte så ville jag aldrig släppa dig. Din doft, dina armar, dina hjärtslag, dinna kyssar på min hals. Du är min make, jag älskar dig in i döden. 
    Du är så fin.. Så fin.. Fan, lämna mig inte. Ta inte ut skilsmässa.  Snälla?
    Jag ser på våra bröllopsbilder och gråter. Vi var så lyckliga! Lyssnar på bröllopsvalsen och gråter. Vi dansade så fint! Alla skrattade och var glada. Du och jag hade just lovat varandra "tills döden skiljer oss åt".
    Vi är inte döda? Varför ska vi skiljas nu? Fan, kämpa med mig..

Ohhh Gud, jag lider verkligen av hjärtesorg. Känner mig som en kärlekskrank fjortis men fan. Detta är mannen i mitt liv...  
    Lider med dig, då jag själv är i ungefär samma sits... :( *kram*
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!