• divaa

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag är så jävla kär i dig, och jag tror du vet om det mycket väl. Annars är du bra korkad o min fråga blir då, vad fan vill du med mig? Jag har längtat eftet dig så länge o när du väl är här då vet jag ingenting. Vart är vi påväg?

• divaa

Jag gillar dig. Gillar du mig alls? Jag förstår verkligen ingenting, trodde kanske något som aldrig var.. Men det är så svårt att förstå sig på dig. Jag vill inte vara för på, men jag kan inte stänga av, stänga ute. För då kanske du inte vågar vara den som hör av sig eller tar ett steg fram. Just nu känns det som vi inte kommer någon vart. Är det dags att ge upp? Är du blyg, rädd eller vet du inte alls någonting? Jag vet ingenting längre, bara att jag tänker på dig varenda sekund. Hur tänker du?

• divaa

Jag är så jävla kär i dig. Kan inte sluta tänka på dig. Tänker du någonsin på mig eller känner samma? Du ger mig aldrig några svar så hur ska jag kunna veta? Trodde vi hade nå på G men det verkar trögt eller är du bara trög?

• divaa

Vad fan är ditt problem? Hur jävla svårt kan det vara att svara på ett sms? Tycker du inte själv att det börjar bli liiiite pinsamt att låtsas som ingenting på jobbet? Men vet du vad, jag ska göra detsamma, låtsas som ingenting har hänt, för det är ju nå jävla fel på dig.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!