Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till mitt X,mina barns mamma :
"Du vill vara vänner,du vill göra saker ihop med barnen?
Ja,jag har gjort dumma saker,skärpt mig,bett om ursäkt,blivit en bättre människa..
Du lämnade familjen för en annan,du har ljugit o manipulerat mig utan en enda ursäkt,eller försök till bättring. Jag har sett sms/mail/chatthistorik på fb o massa annan skit,det sätter sina spår,DU har sårat mig som f-n...
Du får välja,antigen är du vän med dom du skrivit med o träffat,eller mig?! Man kan inte ha kakan och äta den i detta fallet.
Vad säger att du INTE skulle göra det IGEN??? Varför har du gjort som du gjort??? Jag gav dig en guldchans när jag gav dig en chans till efter vad du gjorde mot mig,men du kommer o går som du vill....dock INTE längre.
Jag har en stolthet,en integritet som människa,jag är inte värd att trampas på,ingen skall behandlas så.
I en relation,vänskaplig eller som par,är tillit o ärlighet viktigt (jag har fattat det mkt nu det sista halvåret). Man tror man känner en människa efter många år ihop,tydligen inte,eller så ändras folk väldigt mkt tydligen. Jag har ändras till det bättre,jag accepterar inte bli trampad på,utnyttjad,känslomässigt sårad el ljugen för! Ställer DU upp på ovanstående så visst kan vi ses,göra saker med barnen osv ,men detta är vad jag kräver,oavsett om det är mina vänner eller om man är i en relation. Jag ger samma respekt tillbaka... Så,vad vill du?"