Inlägg från: Anonym (heidi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (heidi)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

"Jag saknar dig, du är den som fick mig att orka leva. Du är den som fick mig att må bra. Jag saknar att ha dig i mitt liv. Du är den som är grunden till att jag fortfarande lever idag.

Jag saknar dig mer och mer för varje dag. Det var du som fick mig att orka gå upp på morgonen och ta en dag i taget. Jag har dig att tacka för att jag lever.

Jag önskar att jag fick träffa dig en gång till, jag önskar jag hade råd att åka till dig. För jag saknar dit glada humör, dig som person, ja hela dig."

Detta är till en vän till mig som flyttade från Sverige för ca 11 år sedan som jag bara numera har sporadisk mail och facebook kontakt med. Jag har aldrig berättat för henne hur mycket hon har betytt för mig genom åren.

• Anonym (heidi)
    Jag säger upp mig med omedelbar verkan till min chef.

men just nu har jag inte råd eller möjlighet att säga upp mig. jag kommer dock ge mitt jobb en chans till och börja söka nya jobb efter sommaren. det vill säga med start 1 september. Har ingen semester denna sommaren och alla dagar jag frågat om övriga delar av året ( förövrigt inga dagar i närhet till storhelg) har jag fått avslag på med motivering att vi måste jobba. har alltid varit på jobbet. har inte en enda dags frånvaro så........ samt det är nog världens tråkigaste jobb. Men nu har jag ju i alla fall ett jobb. men ändå. Jag vill bara bort. Trivs inte på jobbet eller i den ort där jag bor. Har ej råd att flytta så jag blir nog fast här tills jag får nytt jobb. suck!
  • Anonym (heidi)

Jag älskar dig. Du är bland de mest underbara människor jag någonsin träffat. Hjärta 

• Anonym (heidi)

Far åt helvete!!! jag är trött på att ditt humör alltid skall förstöra allt. Jag vill aldrig träffa dig igen!!!!!!! Du har förstört tillräckligt i mitt liv nu. Är trött på att allt ALLTID skall vara efter dina nycker och viljor.

Du tänker BARA på dig själv. Du är en av de mest själviska människor jag någonsin mött. Du tror hela världen kretsar kring dig och att det är du som är den som har bestämmanderätt över allt och alla.

Newsflash det har du inte, Du är inte den världen kretsar kring. Det finns andra personer här i världen. Ser du inte hur illa du gör många med ditt jävla beteende.

• Anonym (heidi)

Tack! Du anar inte hur mycket jag behövde det efter denna dag från helvetet. Tack för du fick mig att le igen.

• Anonym (heidi)

Till en av mina arbetskollegor.

Du är en av orsakerna till att jag hatar att komma till jobbet. du gör att jag bara vill sluta och aldrig komma tillbaka. Du gör att jag gråter mig till söms varje natt och har panik för att komma dit. Du är en ond människa.

• Anonym (heidi)
    Anonym (saknar dej) skrev 2014-04-15 00:37:54 följande:
    förlåt om jag låter som jag lägger mej i, men jag har ett råd om du vill ha det, gå dit och skit i H¤n, och visa att du ej bryr dej, då blir det om den e smart nog,att den fattar att du e starkare än h#n!

Tack för rådet. Skall försöka göra detta.
  • Anonym (heidi)

Till min närmast chef.

jag är kär i dig. Hjärta

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!