Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Kära Björn! Har du en aning om att DU har förstört mitt liv. Har du en aning om att jag ALDRIG trodde jag skulle tycka illa om dig. Du var så snäll, rolig och vacker. Det är du någonstans fortfarande. Kanske är du sjuk, diagnos okänd? Du såg till att mitt självförtroende och självkänsla var i botten när du lämnade mig och barnen. DITT eget kött och blod, du bara ljög ljög ljög. Jag var aldrig elak emot dig, alltid lojal och höll tyst om dina hemligheter och jag bet ihop när du tvingade min kropp och huvud till kvävande svidande sex. Jag fick orgasm 2 ggr under vårat förhållande och det va inte din förtjänst. Varför stanna jag efter den första smällen? Kommer duihåg hur jag fick ljuga om mina blåmärken? Du och ditt sätt förstörde mig. Men jag kan fortfarande säga att jag älskar dig, men bara till den Björn som var en så otroligt fin människa. Men ditt andra " jag" vill jag be att fara åt helvete, jag fick aldrig veta vem av dem som var du? Du har förstört 3 liv. Aldrig mer du, aldrig mer. Och hoppas ingen annan tjej råkar ut för vad du gjorde mot mig och flera innan.....