Inlägg från: Anonym (Hannah S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hannah S)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag frågade dig hur man skriver jag älskar dig på ditt språk, du retades och ville inte säga. Jag googlade upp det. Skrev det till dig. Du skrev lite retsamt, är det inte lite tidigt? Jag panikade och svarade, Jag frågade bara för jag vill lära mig ditt språk. Jo jag vet, genomskinligt. Sen frågade du mig om jag menade det jag sa, eller om jag bara skojjade med dig..Jag skrev tillbaka, Men du vill ju att jag ska lära mig ditt språk, och gärna fina ord, meningar..Inte fula ord som jag frågade först..hehe.. Därför frågade jag hur man skrev det..Jag vågade inte vara ärlig för att du sa att det var för tidigt..Men du kanske bara skojjade med mig?!?! Jag vet inte..

Men jo jag älskar dig. Aldrig kännt såhär starkt för någon. Det må vara tidigt. men det är så jag känner.
    Tack för att du finns i mitt liv mitt vackra hjärta!  

• Anonym (Hannah S)

Jag fick precis ett svagt plus på fyra tester. Tror jag är gravid...hur gör vi nu?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!