Inlägg från: Anonym (Vill ha dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vill ha dig)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

"Jag vet att det är fel, men när vi har våra stunder känns det så rätt!! Jag vill ha DIG!! Känna din sexiga kropp ovanpå min. Känna dig stor och hård i mig!! Jag gör vad du ber mig att göra, din egna sexslav!! Det är allt jag kan tänka på! Varje dag när jag ser dig!! Jag vill inte sluta trots att det är såå fel!! Jag drömner om dig nästan varje natt och detta äter upp mig innefrån! :-\ Jur ska jag få dig att förstå hur mycket jag vill ha dig?!?!"

• Anonym (vill ha dig)
    Afrodisiac skrev 2012-09-24 13:05:24 följande:
    Lägg på din mest förföriska blick och le/skratta mycket. Känn dig sexig i hans närvaro. Det kommer då att synas på dig och locka honom Works for me everytime.

Har beställt lite leksaker till mig och passade på och köpa en snygg korsett med matchande string... Tänkte ta en bild och skicka... Lite öättare än ord... Jag ska ta fitt råd och vara extra förförisk när vi möts!!!
  • Anonym (vill ha dig)

Lite lättare & Ditt råd ska det stå... Dumma mobil... -.-

• Anonym (vill ha dig)

Ja, nu vet du vart jag står!! Nu väntar jag på att du ska ta samma steg som idag fast låta det gå ännu längre!! Vill ha dig så mycket... Trots att det är förbjudet

• Anonym (vill ha dig)
    Anonym skrev 2012-10-02 21:02:25 följande:
    hoppsan dålig självkänsla eller  , , man ska kallas vacker först av den man älskar inte sexig porrstjärna.bläää

Har jag skrivit att jag älskar honom?!? Du vet inte historien bakom Har inte dålig självkänsla alls...
  • Anonym (Vill ha dig)

Till mitt ex... Vi är båda gifta och har barn på annat håll, och jag tror att vi båda vet om den här dragningen som vi har till varandra, vilket är ett av skälen till att vi håller oss undan varandra när vi är i förhållanden. Tyvärr träffades vi i somras ändå och nu är jag här igen, som så många gånger förr.... 

Jag kan inte sluta tänka på dig, jag vill att du ska vara här, jag vill röra vid dig, jag vill höra sin röst, jag vill se ditt leende och lyssna på ditt skratt... Fan, vad gör du med mig egentligen? Jag hoppas och tror att du känner på samma sätt. Det är inte vår tid ännu, men den kommer igen. Jag kommer alltid att älska dig. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!