Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Du är så himla vacker. Jag vill vara nära dig, hålla om dig, höra dina andetag, känna dina hjärtslag, känna din underbara doft.
Du är så himla vacker. Jag vill vara nära dig, hålla om dig, höra dina andetag, känna dina hjärtslag, känna din underbara doft.
Alltså Tilde, du är så himla vacker! Jag älskar din personlighet, ditt utseende, ditt allt! När jag ser dig så får jag ont i hjärtat. När jag ser sig leka med ditt otroliga vackra hår, när jag känner din underbara doft, när jag ser ditt vackra leende, så smälter mitt hjärta.
Även om mitt hjärta tar ett skutt närr jag träfgar dig så blir jag samtidigt djupt deprimerad.
Jag vet att jag är en sån vidrig person som aldrig skulle tilltala dig, du är en tia som får precis vem du vill, och jag är verkligen glad att du verkar lycklig med din pojkvän, han verkar vara en snäll man.
Varför föddes jag till att gilla dig mer än allt annat på denna jord?
Jag vet inte, me helt ärligt, livet känns verkligen inte cärt att leva utan dig och jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.
Mitt liv är så fruktansvärt skit, all den sorg jag fått gå igenom, du skullle vara den enda som är värt att leva för.
Ärligt talat så tror jag på riktigt att jag håller på att räkna ut från denna värld, jag orkar inget mer.