Det gick fort och det var intensivt, lite sömn mycket tankar som snurrar i huvudet.
Jag ger nog för lätt av mig själv samtidigt som jag försöker hålla igen, kanske behöver jag skydda mig på något sätt. Man tror att det är lätt att det inte kommer göra ont. Dom murar jag har ska få stå kvar ett tag till om det går. Och dom finns där av en anledning.
Det som hände igår var fint och speciellt för mig, även om tiden dit inte varit lång.
Jag skulle vilja lägga alla kort på bordet sluta spela spel och säga här är jag. Men jag vågar inte än, kännar att jag kommer bli dömd och bortkastad. Men om du vill lära känna mig så kommer du inte bli besviken.
Jag har svårt att tro att jag är bra och jag har problem med att se positivt på min kropp och min person. Jag fokuserar mycket på vad du tycker och tänker hur du njuter om du njuter av oss. Detta gör att jag tappar bort mig själv det gör att jag inte vågar göra vad jag vill. Men ge mig tid du kommer inte bli besviken
Du känner inte mig och kanske kommer du aldrig göra det, men ger du mig din tid kommer du inte bli besviken.
Första gången jag såg dig blev jag tagen av din utstrålning, din person, ditt sätt att ta upp ett rum. Du fick mitt hjärta att börja slå igen, du gav mig hopp igen. Du fick mig att trivas på en resturang, att tappa bort min bil, att hellre smaka dina läppar än norrländs carpacio. Och jag vill inte göra dig besviken.
Du såg igenom mig igår du granskade mig och jag tror att du förstår, kanske inte hur jag är eller känner. Men jag gav min osäkerhet en utmaning och jag gav dig min kropp, jag gav dig en bit av min själ och en bita av mitt hjärta. Och jag känner inte dig men den biten är din att göra vad du vill med. Den kanske inte passar in i din plan eller hur du möblerar ditt liv.
Kanske gjorde jag dig besviken.
Och slutar denna dröm här och nu, är jag ändå tacksam för att du gav en bit av dig till mig, minnen om ett alternativ liv och en alternativ lycka kommer göra ont att glömma men du är fin och kommer finna din dröm här hos mig eller någon annan.
Men den känslan jag har skrämmer mig och jag tror inte att jag kommer att klara detta. Kommer inte kunna ta det långsamt och backa nu. Du kan såra mig känner jag så gör det om du vill och tänk inte en extra tanke över detta, jag har också sårat, och kanske behöver jag känna den smärtan.