Anonym (dra åt h-vete!) skrev 2024-06-15 09:35:39 följande:
Längtar efter att åka bort en helg med dig, min hemliga vän. Det är ett litet tag kvar dock.
Till exet: Sluta nu. Det räcker med dina humörsvängningar och anklagelser om att det är jag som varit boven i vår relation. Att jag utnyttjat dig etc genom alla år, att jag aldrig älskat dig. Att jag aldrig velat ändra mig, att det bara handlat om att jag ska få min vilja igenom. Alla våra bråk har fortsatt till jag sagt att du har rätt. Alla våra bråk har handlat om allt som är fel med mig. Jag orkade inte längre och det som hände för ett par månader sedan var bara den sista knuffen jag behövde. Du får acceptera att du inte kommer att få svar på alla dina frågor om varför.
Inget kommer ifrån luften. Att du har minsann sätt som gräns och baktalar ditt x påvisar än att du inte är så mogen som du tror dig påstå vara. Det var inte enbart dig x som var tam med sig själv, utan nu var 2! Eller hur. Du hade något med det att göra och du gjorde inte det bästa utav det. Förneka hur mycket du vill.. men nej, du skriver endast för att bli slickad i röven här. Du hade också ett ansvar, en skyldighet om vårdnad, men nej du ville var egoistisk, uppblåst. Och du tror att en tråd här kan ge dig bekräftelse.. men vi har faktiskt inte fått höra den andra versionen förutom din. Girl Power at the SÄMST!
Väx upp och börja betee dig ffs!