Inlägg från: Anonym (Tilldig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tilldig)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag har aldrig sagt ett ont ord om dig till någon, inte ens när jag försökt vara arg på dig för att få känslorna till dig att släppa. Mycket är jag men inte en lögnare.

Mina tankar föll ur balans och jag tänkte det var du. Du måste förstå jag har svårt att ta in att någon som du kan älska  mig. Kan du inte se hur speciell du är? Varför mig när du kan få vem som helst. Hur kan du inte se det. Det är som att du är totalt omedveten om din dragningskraft och hur din persona berör människor omkring dig. 

För vad det är värt, ber jag dig om ursäkt.    

• Anonym (Tilldig)
    Anonym (Over again) skrev 2025-02-15 00:28:25 följande:
    Ingen är vem som helst! Utseende är en sak, men personlighet, charm, karisma är så mycket mer och värdefullare än en vacker tavla
    Mitt meddelande ska inte heller tolkas på det sättet. Min kärlek är otroligt mycket mer än bara till ett utseende. Hen hade kunnat få 3:gradens brännskador över hela kroppen och ansiktet och jag hade fortfarande älskat mer än jag någonsin älskat någon annan. Det är därför det smärtar så. 
  • Anonym (Tilldig)
    1omtänksam skrev 2025-02-21 17:08:21 följande:

Hej "Tilldig" Tänker att bland sker misstag... och även massa missförstånd människor emellan.  Du skriver att dina tankar "föll ur balans och jag tänkte det var du" hur menar du? På vilket sätt? Sen tänker jag även när jag läser ditt inlägg att personen du skriver till kanske känner samma?  Dvs personen har också känslor för dig. Tycker att du med är speciell. Vill inte ha "vem som helst" utan vill ha DIG. 

Vad tror du om det? Och vad tror du om att skicka ett sms till personen? 

Allt gott. Trevlig helg :) 

Tack för ditt fina och positiva inlägg :)
    Svårt att beskriva men ibland ser jag bara det negativa i mig själv och har svårt att förstå hur någon se något vackert i mig. En del av mig vill hellre leva i ovisshet om att en dröm kan vara sann än att bli avfärdad och förnedrad. Det blir extra svårt när hen har berört min själ på djupet. Hen både skrämmer mig och fyller mig med drömmar. 

Hur ser det ut för dig, kan du höra av dig till din person?
  • Anonym (Tilldig)
    Anonym (Vad göra?) skrev 2025-02-25 17:31:22 följande:
    En sak jag vet är att kommunikation är det viktigaste.
    Har inte lusläst dina meddelanden men det verkar som du avfärdat någon som ville ha dig.

Prata med den som dina meddelanden handlar om, ovisshet är det värsta hjärnspöket.
    Nej, jag har inte avfärdat. Hen vet vad jag känner, osäker på om personen litar på mig bara. Det är många hinder i vägen samtidigt som jag har svårt att förstå hur vi skulle kunna bygga upp något om hen verkligen vill vara med mig.
  • Anonym (Tilldig)
    1omtänksam skrev 2025-02-28 12:39:41 följande:

Hej igen Tilldig  

Jag har redan ställt massa frågor till dig. Som du absolut inte behöver svara på om du inte vill såklart :) Men nyfiken som jag alltid är så undrar jag: Varför är du osäker på om hen  inte litar på dig? Vad får dig att tänka så? Har något hänt som gör att din person skulle ha svårt för att lita på dig? 

Eftersom jag sårat personen. Vill inte skriva mer än så :)
    Jag skulle dock vilja veta personen ställer sig till det. 

Personen vet vad jag känner och jag tänker att isf borde personen ta kontakt om hen ha något med mig.  
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!