Inlägg från: Anonym (Maybe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maybe)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Kanske) skrev 2024-05-05 17:25:49 följande:

Jag känner att från att ha sett honom på håll, där jag bara tänkt att det är en stilig man, till att komma lite närmre och tänkt att vilken fin personlighet han har och att vi är lika på något sätt, att vi skulle passa. 
    Men jag har för mycket respekt, för mycket rädslor och lite att förlora arbetsmässigt så jag låter det vara drömmar som söker mig istället. Jag är helt okej med det då jag någonstans tror att det som är menar för en inte kan gå en förbi även om man vill det ska göra det. Ödet får helt enkelt bestämma. 

I vilket sammanhang skulle det inte passa? Våga chansa!
  • Anonym (Maybe)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-05-05 17:53:57 följande:
    Hur tycker du att en kvinna ska närma sig en man på en arbetsplats på ett passande och inte obekvämt sätt? 
    Som en ensam man, som jobbar på en större arbetsplats ser jag inte ens hur det hade varit konstigt att bara gå fram till honom. De flesta uppskattar det :D
  • Anonym (Maybe)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-05-05 18:14:45 följande:
    Jag är inte helt säker på att han är ensam.
    Då gör du lite detektivarbete och om du vet vad han heter borde de vara enkelt! Lycka till ;)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maybe)

Allt du sade till mig 3 dagar innan du lämnade mig... Är det hur man står för sina ord. Är det att älska någon... Varför ljuga från första början... Du gav upp allt för ingenting... Alla tomma ord som jag trott på äter upp mig...

Älskar dig 

• Anonym (Maybe)
    Anonym (Min enda) skrev 2025-03-31 18:09:28 följande:

Om jag försöker prata med dig igen. 
    Kommer du avfärda mig eller börja kommunicera med mig? 

Man eller kvinna?
  • Anonym (Maybe)

Jag älskar dig så jävla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Att veta att det aldrig blir vi, att veta att jag aldrig mer kommer att få hålla dig i min famn igen förstör mig...

Min kärlek tog aldrig slut och det gör så fruktansvärt ont att veta att det aldrig var ömsesidigt

Har aldrig varit såhär säker på något i hela mitt liv som jag var med oss

Nu kommer jag att plågas ett bra tag framöver i vetskapen om att dina ord och löften inte betydde mer...

Du var och är fortfarande mitt allt

• Anonym (Maybe)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2025-04-05 20:42:48 följande:
    Tog det nyligen slut? 
    3 veckor sedan... 3 dagar innan hon lämnade mig förklarade hon för mig att jag var den enda för henne. Att hon aldrig hade älskat någon på samma sätt. Att hon ville ha en framtid med mig och att jag var den enda i hennes liv som betydde något...

3 dagar senare var det tack o hej
  • Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-09 20:07:23 följande:

Ville vara nära dig. 
    Försökte iaf

Var tydligare mot hen! Ge inte upp om det finns känslor
  • Anonym (Maybe)

Kontakta honom då... Ring, skriv.. Han känner förmodligen samma sak...

• Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-10 17:07:39 följande:
    Han vet redan att jag älskar honom 
    Kontakta honom då... Ring, skriv.. Han känner förmodligen samma sak...
  • Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-10 17:07:39 följande:
    Han vet redan att jag älskar honom 

Förlåt.. sitter bara här i tron och hoppet om att du är hon... (L)

Vet inte vem jag försöker lura... Lycka till...

/M

Försvinner från den här tråden nu. Börjar nog bli galen.

• Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-10 17:27:59 följande:
    Tyvärr men det är inte jag. 
    Du kan ju kontakta henne. Våga prata med henne 
    Har inte vad som krävs... Dör hellre än att bli sårad en gång till.

Ta hand om dig...
  • Anonym (Maybe)
    Anonym (Tilldig) skrev 2025-04-10 18:16:55 följande:
    Förstår dig. Jag skulle inte heller överleva den smärtan, och därför är jag tyst. 
    Önskar dig lycka och kärlek 
    Vad börjar ditt namn på?
  • Anonym (Maybe)

Jag vet vad hon känner... Det känns i hela mitt hjärta. Vad börjar ditt namn på? Skriv det sedan lämnar jag tråden och kärleken för gott. Ha en fin kväll 

• Anonym (Maybe)

Nu slutar jag tro...

Du skulle aldrig ens vara här inne och läsa en massa strunt... det är inte du...

Jag gav aldrig upp dig och det är det som gör så ont... Jag hade kämpat för oss. För jag älskade oss, på riktigt. Jag trodde på allt det fina du sa till mig sista gången du låg på mitt bröst, "din favoritplats" som du fortfarande kallade det in i det sista. Allt fint du sa till mig bara tre dagar innan du gav upp mig.

Den här tråden gav mig en chans att skriva av mig, att känna hopp, att tro att du ångrade ditt val och fortfarande ville ha mig i ditt liv. 

Jag såg inte åt ditt håll... för att jag har känt mig så otroligt sviken, jag kunde inte möta din blick... för att jag ville inte bryta ihop på plats.

Du har haft alla möjligheter att åka till mig, att ringa... att ångra ditt val. Men det har du inte gjort och jag respekterar det. 

Jag kommer att älska dig en lång tid framöver trots att du inte valde mig. Jag vill dig bara väl, men samtidigt hoppas jag att du en dag inser att du gav upp en människa som aldrig någonsin hade gett upp på dig.

Mitt hjärta skriker ditt namn... du var min sista.

Lämnar den här tråden nu, men tackar för att den finns. Den fick mig att tro in i det sista. Ha en trevlig helg

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!