Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Varför ställer du helt plötsligt frågor till mig om sånt som du tidigare gjort allt i din makt för att hindra mig att besvara? Motsägelsefullt om något detta.
Varför ställer du helt plötsligt frågor till mig om sånt som du tidigare gjort allt i din makt för att hindra mig att besvara? Motsägelsefullt om något detta.
Fy fan vad trött jag är på dig. Sluta fördärva mitt liv, du har ju redan så gjort med alla mina kära minnen. Räckte inte det?
P.W. - om du fortfarande håller till på forumet så vill jag säga dig ett par ord bara för att få det ur mig - väldigt dålig stil av dig att bara gå din väg när du och P. fick syn på mig och mamma tidigare under dagen, när vi satt på glasscaféet.
Du har haft kontakt med modern min via mobil nästan dagligen under den senaste tiden, sen du fick din stroke. Hur kan ni behandla oss på det ruttna sätt som ni gjorde igår eftermiddag?
Jag har aldrig varit annat än trevlig mot din flickvän och hon har därmed ingen anledning att vara sur eller svartsjuk på mig. Varför bar hon sig åt på det där viset? Varför kan hon inte förstå att det ej finns något att vara sur eller misstänksam över? Inte gentemot mig åtminstone.
Om du vill ha någon framtida kontakt med mig och mamma så får du prata allvar med P. och sluta ta henne i försvar när hon beter sig illa. Annars kan vi avsluta allt ganska omgående.
Undrar om jag förlorat förmågan att bli totalt förlorad i någon. Vansinnigt förälskad. Känna att någon är helt rätt. Eller kan man bli förstörd av hjärtekross? Blir man logisk, cynisk och hårdhudad under livets gång? Ingen kommer in riktigt och allt är efter dig. Dig vill jag inte heller ha längre. Den jag har nu är bra. Men det är inte så att min kropp skriker efter hans, som den skrek efter din. Man känner kanske inte så med någon som är bra och stabil? Det kanske bara är i kaos den intensiteten visar sig? Är oavsett hellre stabil och glöder än brinner och mår skit.