• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till universum, vars telefonnummer jag inte har.
    - Hörrö! Nånting har felat med slumpen. När fan är det min tur att träffa en lagom slampig, vulgär och rolig tjej?

• Anonym

Jobbar häcken av mig.... =( vill fan vara LEDIG nU!

• Anonym

Jag vet inte om jag orkar mer. Det känns som att vi är mer vänner än makar och jag vet inte om jag vill ha det så livet ut. Det gör mig så otroligt ont att ens tänka tanken, men jag orkar verkligen inte mer och jag tycker att vi ska söka hjälp eller avsluta innan vi annars skiljs som fiender - för vår och för barnens skull.

• Anonym

jag vet inte vad som händer .men jag börjag faktiskt få  nog.jag vill att vissa saker ska blomstra, med eller utan någon i mitt liv . 

• Anonym

Jag var ganska säker på att du tyckte om mig men under den senaste tiden så vet jag inte längre, jag tycker i alla fall fortfarande om dig jättemycket.
    Jag förstår ändå på ett sett att du inte kan eller vill visa vad du känner men det kan ju vara så att jag bara har missförstått dig men jag trodde att jag hade hittat min själsfrände.
    Nu kommer jag inte att våga visa mina känslor för dig längre, jag önskar att en del saker kunde vara annorlunda.
    Som jag känner just nu så kommer det tyvärr bli du som får visa något först, du har nyckeln till mitt hjärta och det är bara du som kan öppna den och vill du inte göra det nu så får du spara nyckeln eller så får du kasta den i en mörk djup sjö.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 13:17:23 följande:
    Jag var ganska säker på att du tyckte om mig men under den senaste tiden så vet jag inte längre, jag tycker i alla fall fortfarande om dig jättemycket.
    Jag förstår ändå på ett sett att du inte kan eller vill visa vad du känner men det kan ju vara så att jag bara har missförstått dig men jag trodde att jag hade hittat min själsfrände.
    Nu kommer jag inte att våga visa mina känslor för dig längre, jag önskar att en del saker kunde vara annorlunda.
    Som jag känner just nu så kommer det tyvärr bli du som får visa något först, du har nyckeln till mitt hjärta och det är bara du som kan öppna den och vill du inte göra det nu så får du spara nyckeln eller så får du kasta den i en mörk djup sjö.
    har du tänkt på att det kvittar ju hur mycket ni tycker om varandra  men  säger ni eller den  inte detta personligen så  lär nyckeln   tyvärr rosta.  automatiskt.
  • Anonym

ditt svin .du har hur mycket pengar som helst din djävel istället kommer du o pressar ut mig på  sista pengar som inte ens har råd med toalettpapper. jag hatar dig din djävel.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 22:26:59 följande:
    ditt svin .du har hur mycket pengar som helst din djävel istället kommer du o pressar ut mig på  sista pengar som inte ens har råd med toalettpapper. jag hatar dig din djävel.

fast du det gör inget (-: jag bjuder på det ......
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!