Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Varje jul efter "vår" känns tungt att gå igenom. Nu e ja där igen, klumpen i magen när du finns extra mycket i mina tankar. Den där känslan av att man förlorat halva sin själ tär o sorg över att de blev såhär.. ja trodde inte de om dig..lr så ville ja inte tro för att ja aldrig känt så för nån innan. Kanske just därför de tog så fruktansvärt hårt för att du fick mig att falla o aldrig hade för avsikt att ta emot mig.. Ja undrar fortfarande "varför", men ja vet att ja aldrig kommer få svar på de.
Nyår kommer vara värst då ja bara kommer minnas de bästa nyåret ja nånsin haft. Förvirringen ligger i ännu, men nu ska de bli mitt år på riktigt. Ja ska ut i skogen o vintertälta.. o när ja e där ska ja ge mig själv den harmoni o lugn ja förtjänar. Ja ska begrava minnena av dig så att dom inte plågar mig mer. Så att ja nångång kan träffa personen som förtjänar mig.
Ja hoppas väl nånstans att du själv lider för de du gjorde o att du inser va du kastade bort.
Nåja, man får önska iaf..
Gott nytt år o rest in peace hemska minnen!