• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

utåt sätt ser jag ut som världens lyckligaste o gladaste ....men insidan skriker och gråter o vill bara bort härifrån , jag känner mig tvingad att va gift med hnm ...o maktlös e jag med .....kan du inte bara förstå att vi passar inte tillsammans.

• Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-08-19 20:10:15 följande:
    Tänker du på mig ibland?
    Nej jag vet att du hört av dig då.
    Bara sista resten av hoppet som fladdrar till liv. Jag vill bara att du ska veta att det fanns bara du.
    vem vet det går väl o reda ut.
  • Anonym
    Tänker du på mig ibland?
    Bara sista resten av hoppet som fladdrar till liv. Jag vill bara att du ska veta att det fanns bara du.

MJ, tänker på dig alldeles för ofta!
  • Anonym
    Tänker du på mig ibland?
    Accepterade och gick vidare på enda humana sättet för min omgivning. Du är på mina tankar, vareviga dag. Om det nu var så att jag var din enda, så varför gjorde du mig så illa? Nä. Du är en främling för mig. Vill hata dig men det kan jag inte. Hur kan man hata någon man älskar? Det är du som får jobba på tilliten, jag har försökt. Du kan ju börja med att förklara din situation och dina val så kanske jag kan förstå. Något du själv aldrig tillät mig att göra.

• Anonym

Varför sa du ingenting?
    Bara timmar innan kom du och sken med ditt leende.
    Vi hann inte i tid.
    Så mycket blåljus och tårar, och dina vänner i spillror. Du har lämnat avtryck hos oss alla, och spridit glädje runt dig. Det är en ära att ha fått lära känna dig.
    Vi ses på andra sidan.

• Anonym
    Anonym (honeylips) skrev 2012-08-20 08:40:52 följande:
    Hoppas nån sätter dit dig snarast din lögnaktiga besservisser.
  • Anonym

va?!!! Varför vill du veta det här nu?!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-08-19 17:56:02 följande:
    Fy fan i helvetet din jävla äckelhög!!!!

Du kan ju också dra åt skogen!!! =( Du har en annan på g och gör så här?!
  • Anonym

Om du är intresserad så får du veckan ut på dig att höra av dig. Du vet var jag står och du vet vart jag finns - nu vill jag veta om det finns en chans för ett "vi".

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!