• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-09-03 14:23:20 följande:
    och till er dryga kvinnor  vill ni gå hemma o laga mat5 o suga av era män 24 timmar om dygnet så gör det men för fan ge fan i mig och sluta försöka övertala att jag ska leva på samma sätt .jag kräks på er.
    fattar inte att ni har tid och orkar hålla på .get a life
  • Anonym
    Anonym (enlitengrönsak) skrev 2012-09-03 09:59:28 följande:
    Det finns fortfarande dagar då jag känner att det saknas något . Förut trodde jag att du var pusselbiten som fattades. Om det var så får jag aldrig veta, men mitt pussel är fortfarande trasigt och jag vet inte ens hur biten som fattas ska se ut.
    Vännen min, önskar att jag kunde ställa allt till rätta. Önskar att du finner lyckan igen, vill inte vara en trasig pusselbit, jag ville ge dig glädje. Något att minnas. Jag vill att du är lycklig. Inget går att göra ogjort, inte på riktigt, mycket går att reparera om du vill. Litar inte på dig längre, det är något du måste jobba på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 14:23:20 följande:
    och till er dryga kvinnor  vill ni gå hemma o laga mat5 o suga av era män 24 timmar om dygnet så gör det men för fan ge fan i mig och sluta försöka övertala att jag ska leva på samma sätt .jag kräks på er.
    vill inte veta av ett ord o snack om hur jag ska leva . ni får fan kritik för detta och det är iof berättigat.  så gå ni hemma som nanny/städerska  och sug av era män på beställning svenskl som ikke svensk . men seriöst ge fan i mig mer ok.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 11:39:36 följande:
    Fan vad man aka bittert ångra mig att jag e så dum i huvodet att jag ens varit tillsammans o gift med en muslim det ska aldrig ske i gen
    hoppas fan det är över för gott snart.
  • Anonym

Tack så djävla mycket till er alla som deltagit i att göra ett barn med mamma hemlös vet ni vad allihopa ni ska få i gen alltihop jag har anmält skiten och ni kan börja med att dra åt helvete

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-03 19:33:56 följande:
    Tack så djävla mycket till er alla som deltagit i att göra ett barn med mamma hemlös vet ni vad allihopa ni ska få i gen alltihop jag har anmält skiten och ni kan börja med att dra åt helvete

Ni ska få lida exakt lika mycket som ni gjort med mig hoppas vi ses i rätten era svin
  • Anonym

jag har inte mer och säga ..för det finns inget som säger att det är så...

• Anonym

Gå inte ned där, göm dig inte i mörkret. Kom upp, jag håller om dig. Jag håller dig till mörkret och tankarna är borta, hur lång tid det än tar. Sen släpper jag dig att gå vart du vill. Jag vill inte hålla dig fast. Torka tårarna, låt ångesten flyga, den har inget i ditt hjärta att göra. Låt skulden gå, den är inte din att bära. Jag vill dig bara väl, och att se dig lycklig, vart du än finner lyckan. Du är inte min, och kommer aldrig att bli det. Du är den finaste jag träffat och den finaste jag låtit gå. Men du är bättre utan mig, bättre fri. Mitt mörker ska aldrig omsluta dig, mina tankar ska aldrig befläcka dig och mitt liv är inte ditt. Men jag vill hålla dig en gång till, dansa med dig en sista gång... om bara för att få känna dig och dela den värme jag känner med dig. Sen släpper jag taget och fortsätter vara.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-04 22:24:27 följande:
    Gå inte ned där, göm dig inte i mörkret. Kom upp, jag håller om dig. Jag håller dig till mörkret och tankarna är borta, hur lång tid det än tar. Sen släpper jag dig att gå vart du vill. Jag vill inte hålla dig fast. Torka tårarna, låt ångesten flyga, den har inget i ditt hjärta att göra. Låt skulden gå, den är inte din att bära. Jag vill dig bara väl, och att se dig lycklig, vart du än finner lyckan. Du är inte min, och kommer aldrig att bli det. Du är den finaste jag träffat och den finaste jag låtit gå. Men du är bättre utan mig, bättre fri. Mitt mörker ska aldrig omsluta dig, mina tankar ska aldrig befläcka dig och mitt liv är inte ditt. Men jag vill hålla dig en gång till, dansa med dig en sista gång... om bara för att få känna dig och dela den värme jag känner med dig. Sen släpper jag taget och fortsätter vara.
    ingen e bättre fri  finns ingen varmare än tvåsamheten och ,det skiljer på frihet o frihet , poängen är att ha ett gemensamt liv .
  • Anonym

saker  händer inte o  mina  känslor svalnar o konflikterna kommer bli ingrodda.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!