-
ge ditt liv till någon som kan leva det som tror på det som ser en framtid med det ,den personen finns till dig ,och det livet kommer bli mycket ensamt och mycket dystert.kan ju hoppas inte den personen tycker samma.Anonym skrev 2012-09-04 22:24:27 följande:Gå inte ned där, göm dig inte i mörkret. Kom upp, jag håller om dig. Jag håller dig till mörkret och tankarna är borta, hur lång tid det än tar. Sen släpper jag dig att gå vart du vill. Jag vill inte hålla dig fast. Torka tårarna, låt ångesten flyga, den har inget i ditt hjärta att göra. Låt skulden gå, den är inte din att bära. Jag vill dig bara väl, och att se dig lycklig, vart du än finner lyckan. Du är inte min, och kommer aldrig att bli det. Du är den finaste jag träffat och den finaste jag låtit gå. Men du är bättre utan mig, bättre fri. Mitt mörker ska aldrig omsluta dig, mina tankar ska aldrig befläcka dig och mitt liv är inte ditt. Men jag vill hålla dig en gång till, dansa med dig en sista gång... om bara för att få känna dig och dela den värme jag känner med dig. Sen släpper jag taget och fortsätter vara.
-
Förlåt att jag var lite disträ idag, jag hade mycket i tankarna. När sedan du, mitt ljus sa att du skulle resa bort dog en liten del av mitt hjärta för en stund. Fan, jag vill vara mig själv med dig men jag blir så nervös, vill att du ska tycka om mig men får inget sagt, tänker att jag borde ge dig en kram men vågar inte. Bannar mig själv hela tiden för du är den finaste som existerar.
-
tack så hjärtligt till dig ,som ger mig lättnad och glädje,hjälp. du betyder mycket(-:
-
Inte den du hoppades på, ibland är allt som behövs rätt ord.Anonym skrev 2012-09-05 20:51:23 följande:tack så hjärtligt till dig ,som ger mig lättnad och glädje,hjälp. du betyder mycket(-:
-
exakt den jag hoppades på (-: mittAnonym skrev 2012-09-05 21:18:26 följande:Inte den du hoppades på, ibland är allt som behövs rätt ord.
-
nu tillåter jag mig att följa hjärtats mening.(-:Anonym skrev 2012-09-05 21:18:26 följande:Inte den du hoppades på, ibland är allt som behövs rätt ord.
-
Hur går det för dig, min vän, under vårt uppehåll? Hoppas du har någon att tala med, så du inte känner dig ensam:=). Jag klarar mig ganska bra, fastän jag saknar dina sms, men det går. Jag har ju jobbet och rutinerna, och försöker "hitta mig själv" genom terapi o dyl.Anonym (at your service!) skrev 2011-10-23 02:21:08 följande:Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!
Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.
Jag börjar.
Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har:
"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "
Din tur. Kör hårt! -
Det där låter ju som mitt ex! =( Han dumpade mig, skaffar ny brud och sen raggar han på mig och säger att han älskar mig fast han har en ny?!Teodora skrev 2012-09-06 21:26:47 följande:Hej, du känner inte mg, men vi har något gemensamt. Mitt ex.
Jag lämnade honom och jag VET att han har talat om alla dåliga saker han anser att jag gjort, för dig.
Trots allt detta säger han fortfarande att han älskar mig. Att vi ska försöka reda ut detta. Han vill leva sitt liv med mig. Skaffa barn (igen) fortsätta våran familj.
Han sa senast idag att han saknar mig mer än nånting annat och att han aldrig någonsin kommer att sluta älska mig. Jag vet att ni träffats när det varit slut mellan oss. Jag vet, och det har han erkänt, att han använder dig för att såra mig. Han kontaktar dig efter varje gång vi bråkat.
Idag hade min och mitt ex gemensamma bekant varit in på din sida på fb och sett vad du skrivit om dig och honom på fb. Att ni träffats, att ni är "själsfrände för livet" jag konfronterade honom om detta. Han påstår att du inte är riktigt riktig. Att det är mig han vill leva med. Att han kommer göra allt för att det ska bli bra mellan oss, honom och mig. Jag sa att jag skulle kontakta dig och fråga vad som pågick. Berätta vad han säger till mig, de smsen han skickar.
Jag har tyckt illa om dig för i mina ögon har du varit "det lilla ludret" som förstör min familj. Men han hotade med att "helvetet skulle braka lös" för mig, att jag skulle ångra mig, och att mitt liv kommer bli jävligt surt om jag gör det. Så jag gissar på att han har oss båda två. För att han VET att vi inte kommer ha någon kontakt med varandra. Han tror att han har ordnat det så bra. Men jag bara drömmer om att tala om allt detta för dig. Inte för att såra dig (eller helt ärligt, jo lite det också) men mest för att han kan få stå där då, med lång näsa. Man bedrar inte två kvinnor samtidigt. Lurar dem med guld och gröna skogar.
Men du har skrivit så elaka saker om mig, trots att du inte känner mig. Och han blev sur då, påstod att det jag inte skulle blanda in dig, men det var du som kontaktade mig först. Jag tror att han är jävligt rädd för att sanningen ska komma fram! Och det gör det alltid, förr eller senare!
Till honom;
Jag älskar dig fortfarande efter detta skitår vi varit isär. Men jag hatar dig så fruktansvärt mycket. Du kan dra åt helvete, jag vill inte ha mer med dig att göra!! Du äcklar mig! -
Lämna den här killen!Anonym (dedu) skrev 2012-09-04 23:32:40 följande:Jag är så jävla kär i dig! Fattar du vad du gör med mig?
Kan inte lita på dig och ändå vill jag ha dig, det hjälper heller inte att du lägger mer ved på elden.
Hatar mig själv för att jag har känslor för dig..
Fan mannen, jag vet inte vart jag har dig!! -
Till mitt ex......
Jag skrattar åt dig nu för det du gjorde mot mig i våras, men i våras mådde jag PISS pga dig! Alla tycker att du är en stor jävla idiot, och ALLA säger det!
En sak undrar jag! Vill du inte bertätta för L att jag är ett ex? Vill du inte säga vad du gjorde mot mig, eller skaffade du bara henne för att komma över mig? Det är så jävla sjukt! Att du först står och säger att du vill vara singel när vi gör slut?! Skaffar en ny tjej efter 5 veckor?! :O Sen att du raggar på mig varje gång vi ses ute och plus att du säger till din nya tjej att jag är en gammal vän?! Det känns som att du ångrar dig att du dumpade mig!
Vad är ditt jävla problem?! Är du knäpp eller?!