• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Vill du ses? Bara prata o umgås? Lära känna varann? Jag vet, jag kanske är ointressant? Du har väl dina vänner du umgås med. För anledningen du kontaktade var just för att du ville ha sex med mig. Känner du fortfarande så?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-13 23:41:03 följande:
    Jag vill ha dig. Så snälla, var med mig. Jag älskar dig.
    tänk om det vore samma , då e det ömsesidigt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 00:14:49 följande:
    Vill du ses? Bara prata o umgås? Lära känna varann? Jag vet, jag kanske är ointressant? Du har väl dina vänner du umgås med. För anledningen du kontaktade var just för att du ville ha sex med mig. Känner du fortfarande så?
    jag var osjälvsäker och oerfaren ,jag trodde att det va så det skulle va ,kanske fick du fel bild av mig ,förlåt mig så mycket.man har mognat liksom och ser på vissa saker  på ett annat sätt ,och har lärt mig en duktig läxa . men ja jag vill gärna ses, umgås och prata med dig , gärna idag ..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 09:19:51 följande:
    jag var osjälvsäker och oerfaren ,jag trodde att det va så det skulle va ,kanske fick du fel bild av mig ,förlåt mig så mycket.man har mognat liksom och ser på vissa saker  på ett annat sätt ,och har lärt mig en duktig läxa . men ja jag vill gärna ses, umgås och prata med dig , gärna idag ..
    visste inte vad du ville och sen blev det som det blev ..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-14 09:19:51 följande:
    vill du vill jag (-:
  • Anonym

Varför är du så förbannat snygg och sexig för?

• Anonym

Hon ser ut som en råtta! Kvällens bästa kommentar om den fule skatan....

• Anonym

Vet du hur mycket du sårat mig? När jag behövde dig som mest..
    Jag ställde upp för dig. Älskade dig och lät dig gå. Allt för en jävla skitsak.
    Vad gjorde du då? Frågade du någonsin om jag mådde dåligt?

Men det är bra att du gått vidare till nästa.
    Fått hjälp utav vänner och medicin. Du verkar iaf må mycket bättre.
    Men dina vänner då? Frågar du dig säkert.
    Vilka jävla vänner?

Du är orsaken till att jag inte vill nånting nåt mer. Jag har lagt ner allt.
    Enda orsaken till att kliva upp är våra barn.
    Jag hoppas fan livet blir bättre snart för jag orkar inte mycket mer.

Tack.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-16 17:45:40 följande:
    Vet du hur mycket du sårat mig? När jag behövde dig som mest..
    Jag ställde upp för dig. Älskade dig och lät dig gå. Allt för en jävla skitsak.
    Vad gjorde du då? Frågade du någonsin om jag mådde dåligt?

Men det är bra att du gått vidare till nästa.
    Fått hjälp utav vänner och medicin. Du verkar iaf må mycket bättre.
    Men dina vänner då? Frågar du dig säkert.
    Vilka jävla vänner?

Du är orsaken till att jag inte vill nånting nåt mer. Jag har lagt ner allt.
    Enda orsaken till att kliva upp är våra barn.
    Jag hoppas fan livet blir bättre snart för jag orkar inte mycket mer.

Tack.
    Kram vännen.

Du finner glädjen igen.

• Anonym

Helt utan förvarning dök du upp men du såg mig inte. Ahhh! I flera dagar kunde jag inte tänka på annat än dig. Jag både hatar och älskar att vi lärde känna varandra.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!