• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (HeartOfFreya)
    Anonym (Over again) skrev 2024-12-07 08:19:07 följande:
    Ja efter en sån här psykisk misshandel pärs, så har man har ju tappat en hel del av sig själv. Så jag har en hel del att bygga upp, och det är nog en del av det. ❤️
    Precis! Bit för bit..en dag i taget 😊❤️
  • Anonym (Tröttnat)

Bidar min tid för att säga det ansikte mot ansikte när vi väl möts. Kan inte skicka mail eller sms eftersom jag vet att hon läser hans mobil/mail och hon ser till att vi inte ens ska kunna mötas vid hämtning/lämning eller andra saker som kräver bådas närvaro.

Till mina barns far:
    Det vore bra om du kunde säga till din fru att sluta skicka sms med sitt hat mot mig till vår son. Hon har inget med mitt liv att göra och bara för att jag blockerat henne efter hennes trakasserier så är det inte klokt att du låter henne hålla på mot vår son.
    Har du något att säga om mitt sätt att ta hand om vårt barn så ska du säga det till mig - inte hon, och vad jag gör för övrigt i mitt liv har ingen av er med att göra.
    Vänligen bete er som normala vuxna och visa lite hyfs för sonens skull!

Och det handlar inte ens om i mitt sätt att ta hand om sonen utan om mig som person. Jag ska bara hatas och får inte visa mig där. Helst inte ens för att hämta sonen...
    Jag försökte vara snäll och trevlig i de 3 första åren de var tillsammans, men sedan när barnen själva börjat avsky henne mer och mer och jag själv till slut drabbades av hennes konstiga sidor, så fick det vara nog. Då slutade jag att vara trevlig och tala väl om henne.

• Anonym (Härärjag)

Blir ledsen och fundersam när du blir så här kall . Funderar över vad jag gjort ? Kommer inte på något . Trodde du slutat med att ge mixade signaler. Kändes som du ignorerade mig men ingen annan. 

• Anonym (Over again)
    Anonym (Härärjag) skrev 2024-12-11 22:17:02 följande:

Blir ledsen och fundersam när du blir så här kall . Funderar över vad jag gjort ? Kommer inte på något . Trodde du slutat med att ge mixade signaler. Kändes som du ignorerade mig men ingen annan. 

Ibland måste man nog tänka på andra än sig själv också. Jag har en som aldrig förstår något, men hon tänker bara ifrån sig själv och aldrig från någon annans perspektiv. Tänk igen
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Over again)
    Anonym (((((Josef))))) skrev 2024-12-12 14:57:53 följande:

@over again, jag har läst dina meddelanden du skrev förut. Brukar du åka helikopter?

Inte längre(vad det nu har med saken att göra)
  • Anonym (((((Josef))))))

Den här låten är till dig @over again

• Anonym (Over again)
    Anonym (((((Josef)))))) skrev 2024-12-14 14:29:52 följande:

Den här låten är till dig @over again

Tack! Inte min musik dock, men ❤️

Det är redan över, men man har en del att bearbeta med sig själv.
  • Hope8

God Jul, min tvillingsjäl! Hjärta Du finns i mina tankar och mitt hjärta och jag kommer alltid att älska dig. Hjärta Du är min största kärlek.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!