Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Borde sluta tänka på dig. Borde inse att allt är över mellan oss. Men något gör så att du fortfarande existerar i mina tankar. Kan inte släppa dig, du är i mina tankar dag som natt. Min högsta önskan är att jag en dag vaknar upp på morgonen och inte saknar dig längre...
Hoppas vi kan ses snart , det är vad jag föreslår ...
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, tänk om allt vore annorlunda så jag kunde få tala om det för dig.
Du finns i ständigt mina tankar och min största önskan här i livet är att du och jag skulle bli ett par för vi passar så bra ihop. Hur länge jag än behöver vänta på dig så kommer jag alltid att finnas där för dig.
Det var en sak att du läste mina tankar när vi var ihop men du valde att tiga ihjäl våran relation, ljuga och bedra, SLUTA för i h'vete att gröta runt i huvudet på mig och sluta läsa mina tankar.
Godnatt.. Saknar dig.. hoppas att du någongång kommer höra av dig igen .. :/
Jag märker bara mer och mer att du inte är så intresserad av mig längre. Jag kommer att sakna dig och det vi har haft :'(
Jag märker bara mer och mer att du inte är så intresserad av mig längre. Jag kommer att sakna dig och det vi har haft :'(