Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Snälla! Försök! Kan vi inte prova igen? Vill bara va med dej... :( â¤
Snälla! Försök! Kan vi inte prova igen? Vill bara va med dej... :( â¤
Blir bara så ledsen på dej .. :'(
Anonym: de låter som om de va mitt sms!
Du ber mig sluta tjata, jag ber dig sluta grubbla !!
Vad håller du på med igentligen !!
Shit vad jag älskar dej ! När ska du förstå?! Vill du? Vill du inte? Jag förstår inte..
Undra om och isf när verkligheten kommer ifatt dej... :/
Jag älskar ju dej.. Förstår du inte de?
Jag skulle kunna ge dej all tid i världen hjärtat ! Finns Ingen som betyder så mkt som du gör!
Jag hoppas de är som du säger. Att de löser sig mellan oss! Om jag bara taggar ner och ger dej utrymme. Att du ska hitta dina känslor igen och att dom ska blomma upp för fullt!
Fan va jag älskar dej..
Kan du inte bara säga att du saknar mig.... Jag saknar ju Dej!! <3
Jag älskar dej så ! Hoppas så på min chans ! Puss i miljoner !
Män och kvinnor är verkligen inte lika! Som en häst och en ko på grönbete! Hästar äter inte där dom skiter. De gör däremot kor!
Jag vill inget hellre än att få vara med dej. Jag slår knut på mig själv för dej men du verkar inte se mig :( hur ska jag veta. Du säger att du inte vet vad du vill. Hur ska då jag veta hur jag ska göra :( jag älskar dig så mkt. Mått så här i 4 månader nu :( jag gråter mig till sömns många ggr i veckan :( Linus, jag älskar dej ! Snälla försök..
Varför, jag vill här och nu. Du säger att jag får se de som ett försök, men försök med mig då. Älskar ju dej !
Jag älskar dej !
Det är många sms jag vill skriva. Har dock lovat dej att ta de lugnt med de nu så du får känna efter vad du vill. Men de är faaan inte enkelt när mitt hjärta skriker efter dej.. Älskar ju dej !
Jag älskar dej!
Jag vet inte hur länge jag orkar. Jag vill få ihop vår familj. Du springer bara åt ditt eget håll
Vafan då!! Säg att du inte vill alls istället! Blir koko!