Inlägg från: Anonym (;-)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (;-))

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

MrC skrev 2012-12-26 02:45:31 följande:
    snyggt!

Tack. Hejarop uppmuntras!Solig
  • Anonym (;-))
    MrC skrev 2012-12-26 05:22:35 följande:
    Kyss
    Oj...jag måste snart komma på ett nytt anonymt mail ser jag...
  • Anonym (;-))
    MrC skrev 2012-12-26 05:42:40 följande:
    Nej då. Vi vet vem du är ändå så.

Ouch, två frågor på det.
    Vilka är "vi"
    och
    Hur vet "ni" det?
    Skäms
  • Anonym (;-))

Jag har kommit fram till att du är en drömmare och jag vill bara säga, dream om.
    I framtiden ger jag alla mina kvaliteter till någon som gillar mig.
    Sex lär du få se dig om efter (mr återhållsam), jag tänker leva ut varenda fantasi från och med nu.

• Anonym (;-))
    unknown02 skrev 2012-12-28 12:36:53 följande:

Mr återhållsam sparar sig till rätt person kanske .(-:

Möjligt.
    Återhållsamhet är så osexigt så jag hoppas att hen hittar den "rätta personen" och släpper loss.
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2012-12-28 22:57:07 följande:
    Om ett tag kommer jag att avslöja allt för dig. Då blir det upp till dig, ta det som du vill jag orkar inte bära mina känslor ensam. Jag måste få veta, känner du som jag eller någonting helt annat. Har jag missuppfattat dina små hintar eller kan det finnas något mellan oss? Snälla du, ett öppet sinne nu, du och jag - en middag och ett bad?

*väntar*
  • Anonym (;-))
    unknown02 skrev 2012-12-29 19:05:01 följande:
    Och heller inte priset på den jag älskar ...så glöm  alla slampiga fasoner.
    Varför pratar du med dig själv?
  • Anonym (;-))
    Ermenegildo skrev 2012-12-29 21:14:40 följande:
    Det är Hasse, den hemsökande anden.
    Förvånad
  • Anonym (;-))
    Ermenegildo skrev 2012-12-29 21:14:40 följande:
    Det är Hasse, den hemsökande anden.
    Inte här med...less på Hasse nu
  • Anonym (;-))
    Anonym skrev 2013-01-01 18:38:38 följande:

Saknade att vi inte kunde inte vara tillsammans i går. Saknar Dig varje dag men Nyårsafton är en extra sorgsen dag. Tänkte på vad vi brukade göra och försökte låta bli att tänka på att det var Nyårsafton men det gick inte så bra.
    Tårarna ville komma flera gånger men jag lyckades hålla tillbaka dom. Jag ville inte gråta men gråter nu när jag skriver till Dig. Du kan inte läsa det här men Du finns i mina tankar dygnet runt, året runt.

Satt här i min ensamhet och saknade Dig vid min sida, min bästa vän. Vi ses en dag, det vet jag. Älskar Dig  Hjärta

Vackert skrivet och synd att du inte skickat det.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!