Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Ni vet, friskt vågat är allt vunnet. Så behöver man inte ångra det man aldrig gjorde senare. Eller så är det vad man gör men det är något annat det ;)
Ni vet, friskt vågat är allt vunnet. Så behöver man inte ångra det man aldrig gjorde senare. Eller så är det vad man gör men det är något annat det ;)
Ta hand om er därute och lita inte på någon, allt är inte alltid som man trodde.
Det är så konstigt och ja obehagligt för mig att jag kan sakna mitt senaste ex så efter 6 månader. Jag saknar all underhållning jag fick, alla oväntade saker och ja, spänningen. Har lätt att bli uttråkad men blev aldrig det. Vet ändå helt med mig att det fanns saker som är oacceptabla och dom har inte förskönats med tiden. Vill aldrig tillbaka till samma relation eftersom den gjorde mig olycklig, men jag tänker ibland på hur det kunde ha varit med ändringar. Den där energin och attraktionen.
Det viktigaste för mig numera är att leva ett liv i harmoni, det har jag med min nya plus otroligt stark attraktion även där, men ibland kan man kanske vara för lika varandra. Vet inte heller om jag är gjord för att vara sådär nära mentalt, det "slapp" jag med exet. Jag vet att det är ett totalt champagneproblem men det gör mig ändå ledsen.
Står här i köksfönstret och ser ut över snön. Saknar dig lite. Eller saknar jag vem jag hoppades att du skulle vara?
Undrar om jag gjorde rätt som tog råd av andra. Samtidigt agerade du flera gånger på ett sätt som inte kändes särskilt hälsosamt i en potentiell relation.
Du hade oavsett tillräckligt många fina sidor att jag saknar dig och allt roligt vi pratade om.
Bli inte bitter <3
Saknar dig och din röst
Bra musik @stipuitatus.