Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Molapnevägen _____242
66160_____Långåminne
Du kan skriva MAMMA HANNA med stora bokstäver eller med små.
Molapnevägen _____242
66160_____Långåminne
Du kan skriva MAMMA HANNA med stora bokstäver eller med små.
JA! Nu har jag tagit tillbaka mitt gamla namn och pass och fått hyfsad hårfärg, bytt adress men inte hus eller jag bor i tre hus. Jag har dammat av mina gamla noter och ackord och sjunger som aldrig förr. Det ska man göra på våren. Hoppas min riktiga älskling och mina gulliga barn vet att jag saknar dem fast världen är upp och ner. Det är nog bara att ha tålamod och jobba vidare så man har råd att resa någonstans. Puss och kram och gravid är jag inte heller....fast jag hade gärna haft flera.... En vanlig yllemössa och en större med rosa snöre har jag också hunnit sticka. Jag ska skicka dem till antimobbtidningen friends magazine tror jag, kanske någon halt och labil och trakasserad halvflykting får dem. Lite ouppfuckade kläder har jag också skaffat mig och 20% av garderoben ska till loppis. Men nu är jag nästan pank så nu är det köpstopp för mig om ekonomin får bestämma.
Jag är så nöjd över att jag inte har könssjukdomar, men nakofobi och blygomani tror jag bestämt att jag har fast inte lider jag av det så jättemycket. Förtjylning har jag och känner mig lite hängig och jag tycker synd om er andra med förtjylning - Vi kan bilda en club Flue United Cold Kangaroo. Alla som känner att bacillerna hoppar inom er som tunga kängurur och gör er trötta och krassliga får komma med. Jag är inte full bara uttråkad så ta inget jag skriver på allvar. Nu ska jag gå och snyta mig och knyta mig. Sov gott.
Åh det är vår i luften, jag får nog be alla sköna blyga tjejer lägga ut en lika vacker docka på gården så ni inte blir belägrade av friargängen som kärar ner sig vid den här årstiden. Själv är jag olycklig för min käraste är långt långt borta och en rad andra problem ställer till med ett helvetes elände. Ni tjejer ge det ett go om ni känner att ni hör ihop med någon och sen skyller ni på våren eller någon damtidnings misslyckade horoskop om det misslyckas. Ni har ju iallafall försökt då.
Ooooh jag har sån mensvärk och blöder som en gris. Jag ska försöka uppehålla mig vid flygstationen i Varma Androida Snälla Anlag på alla tisdag morgonar. Inga kikärter åt Orcha. Fruktansvärd diarre. Svart stor bil.
Queens rock.
Min syn på skogsvård: Nu borde jag gå ut och hoppa på vindfällen så de lossas ordentligt från stubben vindfällen är träd som stjälpt i blåsten. Balansen mår bra av det. Det som lämnar fast får motorsågas ner.
Slampuga haha den var bra. Jag skulle egentligen skriva att en viss otäck kärring borde få lida för sin ondska.
Det var inte dig jag syftade på utan en ondsint kvinna som splittrar barnfamiljer.
Min mammas trogna kära katt är bättre än alla män i hela världen. Tack för sällskapet Gustaf du är så mysig och mjuk då du bökar, stryker dig, skojbits och spinner. Aldrig ett kritiskt ord här inte.
Till kyrkans ledning. Jag tycker det är trist formulerat att man måste tillhöra kyrkan om man ska jobba på begravningsplan för man vill ju inte ha en gravskändare. Hur tror ni man känner sig då om man inte tillhör kyrkan? Vill man betala mer till goda ändamål som kyrkan stöder då? Nej.
En idiot som dig borde låsas in för allt ont du gjort.
Du är så tråkig, skönt att få vara utan dig i några dagar.
15 år försent och livet har gått vidare.
Shit! Jag deltog i ett löjligt test som sa att jag var häxa i mitt tidigare liv, flydde bålet och blev nunna.....brrrrr jag som kan nästan allt om örter växter och odling. Scary. Jag fick öknamnet häxan i skolan. Jag låter bli att tro på reinkarnation så blir det lättare i hjärttrakten.
Hoppas du har det fridfullt där i himlen, men jag saknar dig.