Inlägg från: Anonym (Lite kär??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite kär??)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Yes) skrev 2013-02-05 23:10:28 följande:
    Om du tvekar är det inte rätt
    Det är så va?
  • Anonym (Lite kär??)

Jaha, det är nu det gäller. Jag har sagt vad jag vill, nu är det upp till dig. Sen tar vi det därifrån.

• Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2013-02-19 23:11:35 följande:

Good luck!!
    Tack
  • Anonym (Lite kär??)

Sådär M, sluta krångla nu och få tummen ur, skulle underlätta enormt för mig åt vilket håll det än går.

• Anonym (Lite kär??)
    Hjärta

Jag blir fortfarande lekt med, får skylla mig själv då jag inte klarar att göra ett avslut.
    Men jag bearbetar mig själv och tar pyttesteg framåt. 
  • Anonym (Lite kär??)

Åhh jag ångrar mig lite, jag skulle inte avbrutit vår kontakt, men jag kan ju inte fortsätta och känna för dig och va fast i dig utan att vi ses. Även om du ville, bara inte nu. För min egen skull så va jag ju tvungen, men om du ångrar dig och vill ses så säg till, till dess så försöker jag gå vidare, när jag kommit över dig <3

• Anonym (Lite kär??)

Åhh jag vill och vill inte.

• Anonym (Lite kär??)

Saknar dig, men det är nog bäst såhär. Bara att läka och plocka ihop spillrorna och komma tillbaka.

• Anonym (Lite kär??)

Ärlighet såg inte ut att vara din starka sida, att bara tystna säger mer än de falska orden.

• Anonym (Lite kär??)
    Blyg skrev 2015-06-19 15:09:45 följande:

M, jag ville så gärna säga till dig hur trevlig och snygg du är när vi sågs. Blev inte av...

Åhhh dessa M, man blir inte klok på dem :-/
  • Anonym (Lite kär??)

Hände det något på Sweden Rock? En förklaring skulle jag vilja ha, men framförallt hela sanningen.

Eller så kanske jag inte vill höra det, bäst att låta tystnaden från båda håll bara hålla i sig.

• Anonym (Lite kär??)

Jag vill, vill du? Dags att bestämma dig nu. Allt eller inget.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!