Inlägg från: Anonym (Okänd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Okänd)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag håller på att tröttna.... Om du ska hålla på så här kommer vi aldrig någonvart. Jag orkar inte med en massa spel. Det du ser är vad du får, duger inte det så kan vi inte fortsätta ses. Du kan åtminstone vara man nog att säga det rakt ut då.

• Anonym (Okänd)

Jag vill fortfarande ha dig, det vet du nog. Men jag väntar på ett ja eller åtminstone ett nej. Jag vet att du har så mycket att tänka på och så mycket du oroar dig för. Jag kan inte tvinga dig, du måste bestämma dig själv. Jag hoppas du väljer "oss". Det kan bli hur bra som helst, ett tag i alla fall.

• Anonym (Okänd)

Jag vet att du vill ha mig... Jag vill om du vågar... Varför hör du inte av dig? Är du fortfarande rädd? Tro mig, allt kommer att bli bra. Bara du vågar.

• Anonym (Okänd)

Jaha, nu har jag väl gjort bort mig fullständigt.... Suck... Hoppas du tar det på rätt sätt när vi hörs vid nästa gång iaf. Om vi hörs.

• Anonym (Okänd)

Du bara måste komma imorgon... Jag står inte ut på det här sättet.

• Anonym (Okänd)

Väntar på dig.... Min kropp har bestämt sig. Skynda dig tillbaka :)

• Anonym (Okänd)

Jag är så himla glad att du vill träffas igen, och att du verkar känna samma sak! :) Du är verkligen vad jag behöver, så full av ömhet och trygghet och lugn :) Underbart... Och jag vill nog jobba mot en relation, trots de saker jag sa som kanske tydde på något annat... Jag hoppas att du fortfarande är öppen för det också.

• Anonym (Okänd)

Jag längtar tills vi ses :) Men jag är så himla nervös för vad du kommer att svara! Jag måste ta upp det här med dig... Och jag hoppas på ett positivt svar. Jag vet att jag svarade jättedumt förra gången, dumma dumma jag... Men jag hoppas att du fortfarande är öppen för mer. Hoppas!!

• Anonym (Okänd)

Men vad är det för fel nu då...?

• Anonym (Okänd)

Jag vet att du sniffar runt mig, när ska du ta nästa steg? ;)

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!