Jag orkar snart inte mer!
Jag måste bara få skriva av mig... Gnälla.. Ja, ni vet!
Förra sommaren blev jag gravid med min sambo, oplanerat men uppskattat. Fick missfall i v. 8 men deppade inte ihop totalt för det utan vi gick vidare och bestämde oss för att vänta med att försöka bli med barn. I början på sommaren började vi försöka, det tog sig på första försöket men graviditetstesten visade ingenting vid BIM och 4 dagar senare började jag blöda - ett tidigt missfall visade det sig med hcg-tester senare. Hade lite mellanblödningar och mensen blev bara pyttelite förskjuten och i augusti tog det sig igen, återigen visade inte gravtesterna något och denna gång kom mensen 2 dagar tidigare och efter hcg-test konstaterades ytterligare ett MF. Nu har jag fått svaga, svaga plus på gravtester sedan 5 dagar tillbaka och de blir inte ett dugg starkare. Mensen ska komma på söndag och jag misstänker att det är mf på gång igen. Jag ORKAR inte mer! Jag har inga barn sen tidigare men jag har ju uppenbarligen lätt att bli gravid. Finns det över huvud taget NÅGOT hopp för mig? Denna månad provade jag även med progesteron och albyl vilket tydligen inte hjälpte. Behöver lite solskenshistorier från er. Finns det någon som fått 4 missfall och lyckats? Jag har ju som sagt inga barn sen tidigare och börjar misstänka att jag inte kan bli mamma :(