Inlägg från: ffestligt |Visa alla inlägg
  • ffestligt

iPhone avaktiverad! HJÄLP!!

Hej. På min iPhone står det " iPhone är avaktiverat anslut till iTunes " Men ändå startar inte telefonen så jag kommer in på den som vanligt! Hur ska jag gå till väga? Tacksam för svar snarast!! 

• Svar på tråden iPhone avaktiverad! HJÄLP!!
  • ffestligt
    MrSmith skrev 2011-11-26 00:02:04 följande:
    Prova att hålla in on knappen och home knappen samtidigt i 30 sek. Alt koppla in den till datorn och låt iTunes vara igång med mob inkopplad i 10-15 min ibland kan det ta tid.
    Det fungerar inte :( 
  • ffestligt
    Jonsson92 skrev 2011-11-26 15:26:14 följande:
    Vad är det som inte fungerar i guiden?
    Du får helt enkelt återställa din i iTunes.
    Har prövat återställa den i iTunes, men det fungerar ändå inte :/ 
  • ffestligt
    Jonsson92 skrev 2011-11-26 15:31:29 följande:
    Görs en återställning då?
    Eller vad händer? 
    Jag har ingen aning om vad som händer. Det står att den är återställd men samma problem finns kvar iaf :( Kommer verkligen inte in på den! 
  • ffestligt
    Mikesh skrev 2011-11-26 15:43:39 följande:
    Allt det ovanstående kan du glömma... Har du köpt den begagnad? För då har du blivit lurad.. När det står iPhone har blivit avaktiverad så betyder det att telefonen är anmäld stulen och den du köpte telefonen har fått en ny. Det enda man kan göra är att slänga telefonen och anse sig lurad.. Tro mig jag har pratat med själva Apple kontoret om just detta då det hände min syster när jag köpte en begagnad till henne
    Jag köpte den av min kompis och telefonen är ärlig! Den fungerade igår med mitt simkort och allting! 
  • ffestligt
    Jonsson92 skrev 2011-11-26 15:41:23 följande:
    Återställ den som en ny telefon och inte från en säkerhetskopia. Det borde som sagt fungera.. 
    prövad det! 

• ffestligt
    Mikesh skrev 2011-11-26 15:48:47 följande:
    Ja klart den fungera igår.. Men inte idag.... iPhone är avaktiverad
    Ja det vet ja! Men tycker det är skumt att jag slog in pinkoden 1 gång sen stod det sådär! 
Svar på tråden iPhone avaktiverad! HJÄLP!!