Inlägg från: Gurkan25 |Visa alla inlägg
  • Gurkan25

Ngn som har vart på UL hos Anita Hjelt i Umeå?

Millilo skrev 2017-09-12 16:37:01 följande:

Rekommenderas inte! Väldigt opersonlig och oengagerad. Kanske var hon trött då det var dagens sista tid. Jag har haft en väldigt traumatisk missed abortion och gick dit för att kolla om embryot levde. Det fanns hjärtslag vilket ju var en fantastisk nyhet men hon sa bara 'jaha då får vi se om det håller den här gången då'. Det fanns ingen chans att ta foton på skärmen oc'h jag fick ingen utskriftsbild med mig vilket känns rimligt för 800 kr för ett tidigt ultraljud. Hon orkade inte heller ta några mått vilket jag hört var standard.

En fördel är att hon använder vaginalt ultraljud om hon inte ser något på det abdominella. Det får bli i en annan stad om jag vill göra ett till. Jag kan inte förstå hur någon kan leverera det budskap jag allra mest längtat efter med en så trött min som om hon ville vara någon annanstans.

Gud vad onödigt att dra upp en gammal tråd och säga tråkiga saker om henne. Vet själv inte vem hon är men tycker det är väldigt taskigt att säga sånt speciellt när namnet är utskrivet.
    BF 20 December 2017
Svar på tråden Ngn som har vart på UL hos Anita Hjelt i Umeå?