• MiaIa 90

18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?

tessum skrev 2012-01-01 09:42:25 följande:
    Jag tänkte så att jag ska absolut inte ställa in mig på att jag är gravid för då blir jag bara så otroligt besviken om mensen kommer. Sen tänkte jag att så länge jag inte får ett + så ska jag fortsätta leva som vanligt.

Det gick inte alls bra... Jag drack en liten fördrink och ett glas vin till maten och sedan hade jag sådan otrolig ångest så det blev vatten resten av kvällen.

Skönt att slippa vara bakis idag =)

Mensen är nu ca 35 dagar sen. Jag kanske måste kontakta mvc men jag hatar verkligen barnmorskan där så jag gruvar mig.
    Hej jag tänkte som du ville köpa något att skåla i men ändrade mig efter som jag är på dag 43 sedan förre mensen.
    De blev vatten och läsk i stället gick lika bra de.
    Ska nog kontakte bm snart.
  • MiaIa 90
    Dollan89 skrev 2012-01-01 17:44:57 följande:
    Jag gruvar mig också ganska mycketför mvc. Första gången jag är gravid isåfall. Det jag är nervös för är alla frågor hon kommer ställa säkerligen. Jag menar jag studerar, har inget jobb. Sen är jag överviktig. Och vad jag vet så är det väl inte så populärt att vara överviktig och gravid. Usch vill inte att folk ska klaga på mig om jag är för tjock för att vara gravid...
    Jag har inget jobb och studerar inte heller. De är de jag kommer oroa mig lite för när jag och sambon väl blir gravida men de löser sig alltig tillslut,sambon har ju jobb iallafall.

Jag är också överviktig rätt mycket och är rädd vad bm kommer säga då också jag är kännslig när de jäller min vikt och vad andra tycker.
  • MiaIa 90

Hej jag är också överviktig men vet inte ur med mycket har inte väkt mig på ett tag nu,men jag vet vad jag har för bmi.
    Men jag har hela mitt liv bantat och sedan skitit i de hela tiden nu skitaer ajg i de äter nyttigt mindre,skulle röra mig mer nu på vintern men är livrädd för att ramla och ahr inte köpt broddar en fy mig hihi.

Mne ajg ska leva mitt liv så lykligt jag kan med min sambo och våra framtids planer om vi inte blir gravida så ska jag göra en gastrik by pass operation.

• MiaIa 90

Gud vilken historia camelen77,men hur kan dom ta så många test och skicka vidare någon utan att göra ett ultra ljud.

De är otroligt att man akn gå så länge utan att de visar något på testen ju. Kan man ha så lågt hormon i kroppen så länge?!

Mitt hopp lever nu igen efter ett annat inlägg ajg hörde här i dag där om man ahr gått 4dagar över BIM så är man inte gravid utana tt de måste vara något annat.

• MiaIa 90
    Dollan89 skrev 2012-01-02 23:11:51 följande:
      Min mens är 28 dagar försenad idag. Och jag har sån otrolig hemsk mensvärk. Men fortfarande inga ömma  bröst. Ska nog ringa barnmorskan snart. Måste våga ta tag i det. Tror jag är rädd för att vara gravid, kanske därför mensen inte kommer? Vad tror ni?
    Hej jag känner lika dant, att ajg kan vara rädd för att vara gravid fast de är de ajg vill vara så klart. Jag kände mensvärk i går också fast i magen de brukar jag inte ha.

Min senaste mens hade ajg för 45dagar sedan och BIM +10 idag.
    De visar inget på testen heller.
    Känner att jag måste vågar inga bm och ta mig dit,så jag kan få hjälp vad de kan handla om.
  • MiaIa 90

Hej på er. Här kom mensen  på besök på bim +14.
    Så nu ska man testa rosen rot coh bislovon men får vänta tills i morogn att köpa de apoteken är ju stängda idag typiskt,mens ska ju börja med e på mensens försöta dag men tror inte de spelar någon roll med någon dag di eller dit.

Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?