Inlägg från: marinassk |Visa alla inlägg
  • marinassk

18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?

Jag har precis som du fast mens den 9 november... Galet frustrerande!

• marinassk

Nja känner inget speciellt, bara lite "mensvärk". Hade iofs inga symtom heller förens efter flera veckor med dottern... Men då fick jag iaf ett + direkt!

• marinassk

Hur går det dollan? Jag ska testa idag igen... Blir tokig!

• marinassk

Vad sjutton... Så konstigt! Jag ska kila iväg till affären nu och köpa ett, så testar imorgon bitti.

• marinassk

Testade nu på morgonen och negativt igen... Har senaste veckan haft jättemycket mensvärk så vi får väl se. Vill liksom bara veta oavsett om man är gravid eller inte.

• marinassk

Jag hade köpt alkohol och tänkte skåla i det när sen min lilla flicka på 8 mån blev magsjuk... Jag hoppas det var lika bra ;)

• marinassk

Åh vad tungt :( man hoppas ju så jäkla mycket även om man inte vågar :/

• marinassk

Testade negativt imorse igen så tänkte ringa BM på Måndag :)

• marinassk

Ringt BM nu, tid på onsdag :)

• marinassk

Det gick bra, vi tog ett test som såklart var negativt. Fick nr till en mottagning dit jag ska ringa om två-tre veckor om den inte kommit. Hon tyckte jag skulle få hormoner för att kicka igång det hel, men tror inte jag är gravid!

• marinassk

Nej, det kan jag få på mottagning om jag ringer! Men litar stenhårt på BM, hade henne under hela förra graviditeten. Så hon känns mer som en vän än BM.
    Jaha, det är ju absolut ett tecken. Ska du testa igen?

• marinassk

Mensen kom idag... Riktigt skönt att veta!

• marinassk

Haha får ändra mig igen... Kom pyttelite, hade i en tampong för att sen några timmar senare se att det inte kommit mer. Och inte blödit sen dess... Så nu vet jag inte längre iaf :p

Svar på tråden 18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?