18 dagar sen mens NEGATIVT test - Vad händer?
Lycka till! Hör av dig när du testat..Kram
Lycka till! Hör av dig när du testat..Kram
Hej!
Men visst är det jobbigt när de är så uppspeedade. Man blir vansinnig och undrar vad den andra föräldern har för regler.
Vad vi har förstått så får barnen göra vad dem vill där hemma. Och det ger kaos hemma hos oss tyvärr. Usch orkar inte ens tänka på det. Innan barnen kommer så måste jag alltid ställa mig in på att de ska komma. Genom att prata med min sambo och upprepa igen vilka regler som gäller. Annars släpper min sambo på reglerna. Då han är en curlingförälder. Likväl modern till barnen.
De blir alltid så stökiga när de kommer hit på torsdagen. Inte förens på söndagen dagen innan de ska hem till mamma så lugnar de ner sig. Ååh såå frustrerande. Då har man kämpat en hel helg med allt.
Hmmm hoppas du plusar snart. Jag tappar tålamodet snart och undrar om det inte bara är kroppen som spelar ett spratt. Men mår dock illa varje natt. Inatt fick jag magknip. Precis under brösten. Undrar varför? Blir det så när tarmarna rör på sig? Kan inte så mycket gällande symptom..
Jo, vi har handlat lite på Mio. Blev en fin vardagsrumslampa som kostat 850 kr nedsatt till 425. Den har jag tittat på hela hösten och gått och väntat på att den skulle REAs och det gjorde den :))
Det ser ut som om ni har köpt möbler från butiken "Chili". Älskar den butiken för övrigt!
Snygga köp gjorde ni också :))
Känns tråkigt att man ska bli olik behandlad bara för att man är överviktig. Och blir man smal så blir man accepterad? Det är så sjukt så jag blir riktigt förbannad.
Är jag gravid och har ett bmi på 40. Tja, vad kan jag göra åt det då? Inte så mycket just NU.
Dock har jag alltid haft problem med vikten. Ända sedan jag var liten.
Har de senaste dagarna känt av mitt höga blodtryck också. Känns tungt i huvudet.
Någon mer som har samma symtpom, som är överviktiga och eventuellt gravida?
Åh ja simhallen vore en bra idé. Får ta mig dit någon dag i veckan.
Har du högt bmi? Mitt bmi är 40 och jag väger 117. Känns inte som om min kropp kommer klara av en bäbis i magen?! Vet att det kommer bli jobbigt.