• vampyria2

47 år?

Novelli skrev 2012-07-21 16:31:07 följande:
    Kära lilla barn!! Vilket föredrar du; att du dör när ditt barn är 20 eller att du dör efter ditt barn?
    För att var helt säker på att man inte ska överleva sina barn så är det bättre att skaffa dem senare i livet.

Man är inte mogen att få barn innan man är 25 punkt!!
    Oj det här var jag bara tvungen att kommentera, vad grundar du det på?
    Jag fick mitt första barn när jag var 19 år, i dag är hon 20 år, jag vet att jag har varit en kanon bra mamma och alltid satt henne och hennes syskon före allt.
    Min dotter har haft en bra och trygg uppväxt och är i dag en väldigt fin ung kvinna.
    Alla är vi olika och jag har alltid älskat barn och att få barn och ge dem allt de behöver har varit mitt största mål i livet, är väldigt skönt att veta att man har uppnått det och att barnen har haft det bra.

På viket sätt tycker du att jag inte var mogen att få barn tidigt, vad vet du om vilken person jag var/är och om jag var mogen eller inte?

TS ja jag vet två som blev gravida på naturligväg i den åldern, ena var 46 och den andre 47.
  • vampyria2

En kvinna som gick på samma öppnaförskola som jag och mina barn gick på var 47 när hon fick sin nummer 11 i barnaskalan, så visst är det möjligt.
    En nära vän var 43 när hon fick en son och det är ju inte så långt i från 47 kan man tycka. 

Svar på tråden 47 år?