Anonym skrev 2012-02-15 00:36:40 följande:
Han skulle bli ledsen om jag sa så. Och han är tyvärr en såndär "in ut och normalsex" kille om du förstår tänder inte på något annat och tycker att det är "hårt" sex när han tar i lite hårdare på invägen liksom. :P
Men, utöver sexet så är allt perfekt. =(
Det är väll det att jag skulle vilja ha lite mer variation, att det ibland gick lite vildare till.
Men det där låter inte bra. Om du inte vågar ta upp saker och prata med honom om hur du känner det så saknas det något i er relation. Du måste kunna berätta hur du upplever saken och hur du vill ha det i sängen.
Ja, variation tror ju jag på. Du kan ju å andra sidan inte ändra på honom, men om ni inte kan prata om detta så finns ju definitivt risken att du fastnar i en relation som inte är hälsosam i längden. En liten tanke: Du kanske innerst inne tror att han inte
kan tillfredsställa alla dina behov?! Du säger ju att du vill variera dina sexpartners när du berättar om dina fantasier. Tror du att någon enstaka person
kan uppträda i alla de roller som du längtar efter? Eller du
tror trots allt det i ditt hjärta? I så fall är frågan om du tror att din sambo skulle kunna detta.