Inlägg från: Anonym (Otrogen kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otrogen kvinna)

Fantiserar om andra män

Jag hade samma problem. Drömde ständigt om sex med olika män, inget fel på min man men så tråkigt samma hela tiden Rynkar på näsan.

Jag kunde inte hålla emot utan nu har jag sex vid sidan om sedan säkert 5 år tillbaka. Det är inget jag är särskilt stolt över men det är nödvändigt. Jag ser heller ingen vits med att skilja sig då vi i övrigt har ett väldigt bra liv.

Tänker inte heller bli tillsammans med en ny man för jag kommer vara otrogen mot honom också. Behöver variation. Jag är säkert sex-beroende, får en kick varje gång jag är med en ny man. Men jag mår faktiskt bra, bara jag får dessa kickar emellanåt.

Man 78 skrev 2023-06-27 13:28:11 följande:
    Tycker du sex med en ny man är bra redan första gången? Enligt många brukar sexet bli bra först efter några försök. 
    Ja, för det är just nyhetens behag som jag är ute efter. Det är det jag går igång på. Men visst, ibland har vissa män problem med potens det kan sänka upplevelsen.

Sen träffar jag ju inte män bara EN gång, visst det händer men jag tenderar att tröttna på mina älskare efter ett halvår ungefär. Då börjar det bli tråkigt.....
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:42:20 följande:
    Jag kan absolut relatera till nyhetens behag känslan. Sex är ju väldigt mycket det mentala, mycket snack här om det rent fysiskt sköna men jag tycker kicken och samspelet är nog så viktigt. 

Förstår att du träffar män oftare än en gång, brukar de vara singlar eller är de också otrogna, eller en mix såklart?
    Jag tycker väl att det är enklast att de också är otrogna. Men det har varit även singlar ibland. Utseende, att man kan konversera vettigt, och inte minst att dom har papper på att ha testat sig nyligen. Det är viktiga parametrar för mig.
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:54:10 följande:
    Ja det är viktigt att kunna konversera på ett vettigt sätt, också en upphetsande parameter, svårt att bli kåt på nån som svarar obegripligt dravel. 

Du vill inte använda kondom alltså? Eller tänker du att risken för sjukdomar finns ändå?
    Dom får visa legg och utdrag ur journal på att dom testat sig nyligen. Går inte att vara totalt säker på någonting. Blixten kan slå ner i dig vilken dag som helst. Jag har inte blivit smittad av någonting och jag har säkert haft över 50 män senaste 2 åren.

Ska jag njuta ska det vara ordentligt, jag älskar känslan av när mannen kommer i mig.
    Anonym (gösses) skrev 2023-06-27 14:19:55 följande:
    Förstår att det är viktigt för dig, för skulle du dra på dig nån sjukdom och sen smitta din man så kan det ju bli lite svårt att förklara...Drömmer
    Ja, precis! Så är det. Jag gillar ju sex, men hälsan vill man behålla. Samtidigt vill jag helst att dom kommer i mig (tänder så hårt på det!!) och då är det ett måste att dom testat sig.
    Man 78 skrev 2023-06-27 15:53:10 följande:
    Förstår, männen gillar säkert att slippa gummi också. Gillar du även om de kommer på dig eller i munnen?
    Det är helt okej, även om jag inte egentligen gillar sperma smaken. Det är vackert att se dom spruta på mina bröst också ja.

Det allra bästa är när dom kommer i min fitta. Egentligen har jag drömt om att få ha flera män där dom en efter en sprutar i mig. Men jag inser att det är orealistiskt.
    Man 78 skrev 2023-06-27 16:06:55 följande:
    Orealistiskt? Pratade tidigare idag i en tråd där en kvinna verkar ha haft flera trekanter. Nu är kanske inte allt man läser direkt sant. Och självklart så förstår jag att det är krångligare att få till även om du inte verkar ha några problem att hitta killar. 
    Nej, alltså inte så att det skulle vara svårt att få ihop män till en sådan träff. Men när det kommer till kritan så verkar det vara så att många män inte klarar att prestera om det är flera som kommit i mig tidigare. Guldstjärna till er som klarar det, ni finns ju också som tur är!!

Jag har ett par träffar inplanerade nu i julisemestern, ska bli skönt.....
    Man 78 skrev 2023-06-28 08:45:39 följande:
    Många män har nog svårt för andra killars sperma, även sin egen för den delen. Men det verkar även finnas tjejer som tycker det är avtändande om killen tex hånglar med henne efter att ha kommit i hennes mun eller slickar henne efter att ha kommit där. 

Är det flera träffar med samma kille eller flera träffar med flera killar du syftar på?
    Både och egentligen, hittar jag en som jag verkligen tänder på har jag gärna många träffar. Men just här menar jag ju träff med flera killar och där alla kommer i mig. Men som du säger, inte alla män gillar ju det. Men jag har fått uppleva det vid några tillfällen.

Det är en underbar känsla när en man tömt sig helt i mig och sen kommer nästa med sin stenhårda påle och börjar knulla mig igen.....

Hoppas det händer snart igen.
    Man 78 skrev 2023-06-28 08:54:49 följande:
    Aha du syftade på just ett "gangbang" :)

Är det inte ännu roligare om de kommer lite här och där? ;)
    Det är absolut också sexigt, dock gillar jag inte att bli sprutad i ansiktet. Dock kan jag gärna svälja.

Men vill gärna uppleva att bli fylld av en man och så tar nästa över utan avbrott och kommer han också i mig. Sjukt sexigt!!
    Man 78 skrev 2023-06-28 09:04:31 följande:
    Kan absolut tänka mig att det kan vara en kick att få ta emot så många om man nu är lagt åt det hållet. 

Hur många killar har du haft som mest samtidigt? 
    Inte mer än 3 Rynkar på näsan men det har ju att göra med att det inte är lätt att trots utbudet få fram män man litar på både när det gäller diskretion, utseende, hälsa och så vidare.

Men det var en otrolig upplevelse när dom kom i mig en efter en. 
Svar på tråden Fantiserar om andra män