hjälp tveksam för giftemål redan med kille från turkiet
Heej
Jag är tillsammans med en kille från turkiet, (han bor där nu) vi har länge planerat så att han ska flytta hit till mig i Sverige och söka visum.
men så helt plötsligt börjar han prata om att vi ska gifta oss innan han flyttar hit, för att det är viktigt för honom och i hans kultur, det vill han göra innan han flyttar hit.. men jag blir så tveksam till detta! känner mig inte alls redo!! knappt att min familj eller mina vänner vet om att vi ens är tilsammans, och min familj har jag inte alls pratat med om detta överhuvudtaget för att dom är emot det. Jag sa att kan vi inte vänta med det, och då blev han jätte ledsen och sa att han gör ju allt för mig och som att då r jag inte helt säker på att vi kommer fortsätta vara tilsammans osv... så det slutade med att jag började gråta och ringde upp honom och sa att vi gifter oss.. vi är båda unga, har aldrig levt längre än 1 månad tilsammans, och det är en massa papperen jag måste ta med mig och fylla i när vi gifter oss.. jag vet inte alls vad jag håller på att ge mig in på. Jag vill leva med honom i framtiden och jag älskar honom så mycket, me det känns som om han pressar mig för fort med allting så jag knappt hinner tänka vad jag håller på med! vi kan ju inte gifta oss i hemlighet :( vet inte vad jag ska göra!!