IVF Umeå
Hej! hittade den här tråden nu..har inte hunnit läst in mig men ska göra det sen. Tänkte om jag kunde få rådfråga med er här?
Vi har försökt få barn sedan mars -09, har gjort tre IVF, ett som fick avbrytas pga av att dem gav mig för låg dos puregon, endast 125ie. Har sedan efter det gjort ett försök till där vi fick ett tredagars insatt, som tyvärr ej blev ngt. Gjorde sedan ett FET med två st blastocyster, tyvärr inget där heller. Nu till frågan, gjorde äggplock här i umeå i fredags, läkaren ringde i lördags och av de sex ägg vi fick blev alla befruktade och planerade insättning på måndag (imorgon) men vi får oxå på egen risk odla till onsdag och sätta in en blastocyst, procenten att lyckas är ju högre! Problemet är att alla kan dö innan onsdag eftersom vi bara får ut sex ägg..tar man ett imorgon vet man ju att man får ngt tillbaka iaf!.. Vad ska man göra och hur ska man tänka??
vi har en dotter sedan tidigare som kom till utan problem..men pga av kejsarsnitt, hjärtformad livmoder och få ägg har vi inte höga odds att lyckas. Så alla försöker får vi betala för själva.
En kram till alla i tråden!