• inväntande

IVF Umeå

till och med v Hej hopp här har ni en "UMEÅ FETARE" till veckan. Dom stänger v  27 till och med v 31 enligt info. Så vecka 32 ska dom vara igång igen.

Ni som gör eller gjort fet naturlig cykel visst är det så att man ska ringa labbet vid utslag på äggtestet? Det gjorde jag sist men nu när jag pratade med dom i går så lät det som om inte. Men hur ska dom veta om när det är uppvärmnings dax då? Jag har ju labbnumret och allt och hon frågade om jag hade det vilket jag svarade ja på.

Tror dock hon var nalta trött.    

• inväntande

Ingen som kan svara på mina tankar? Ni som gör eller gjort fet och i naturlig cykel och fick utsla under helgen ringde ni labbet då???

• inväntande

Nej det är 4:e färsk och andra fet. har mest hängt i "Solstråle tråden" jo men ska du ringa labbet vid utslag och Umeå skulle ringa dig?

Ska snart testa igen med Clear Blue Gubbe Testet. 

• inväntande

Har nog lite "nerverna utan på" idag. Söker svar över allt i min värld är det logiskt att ringa labbet och medela jag fick test utslag nu kl ??:?? och då får dom väll säga till mig istället att "jaha men varför ringer du oss?"

• inväntande

Nu förstår jag inte skulle du inte eller inte ringa labbet? Om du får utslag på en helgdag ska du ringa första vardagen till Umeå då?

• inväntande

Ähm gjorde testlagrets billiga testickor nu 00:15 så det är ju typ söndag då och mega kraftigt test sträck på ägglossningstestet!

Så det blir till att testa imrogn förmiddag igen och visar det inget så får jag ringa direkt til llabbet och säga att jo jag testade positivt men det var typ 00:15 udda tid men vadå.  

• inväntande

Tjoho klackarna i taken phew äggutslag på två tester av olika sort nyss! Nu snart ringa labb bara vakna först

• inväntande

Jo kom till en växel och frågade och hon sa att du ska ringa på måndag så det var nog rätt ändå. Domtinar väll från en dag till annan då. Så jag ringer labbet igen imorgon och så ringer väll IVF upp mig sen då.

Svar på tråden IVF Umeå