IVF Umeå
Hej tjejer! Vet ni när Umeå stänger för sommaren? Jag får inte tag i dem och jag hittar ingen info om det någonstans.
Hej tjejer! Vet ni när Umeå stänger för sommaren? Jag får inte tag i dem och jag hittar ingen info om det någonstans.
Hej! Tack så mycket för svar om stängning och det är kul att hitta en Umeå-tråd Vi har börjat med syskonförsök och mislyckats med sista lilla pricken vi hade i frysen så nu är det dags att köra hela svängen medd sprutor och plock igen. Så vansinigt gruvsamt men samtidigt spännande då det kanske kan bli en till ljuvlig liten unge av det hela!
Hej! Jag kliver in här och uppdaterat listan lite och ställer en fråga
Jag har sprayat sedan den 20/8 och den senaste veckan har jag fått migrän/migränkänningar i stort sett dagligen. Har migrän sedan barnsben men i vanliga fall endast ett par gånger om året. Är det någon fler som fått den trista biverkningen? Förra gången fick jag ingen migrän och nu börjar det vara rätt tufft att jobba på som vanligt (tar migränmedicin och Solensten har skrivit ut ett helt gäng tabletter åt mig idag).
Väntrummet
* Smilla03 (väntar på nya instuktoner när dom öppnar i Aug)
* Norris (Första IVF, läkarbesök och infosamtal 15/8)
Sprayar
* Freja150 (1:a IVF)
* drömmer om ett barn (3:e IVF)
* Mirage (1:a IVF)
* Äppelkaka (syskonförsök, andra ivf)
Sprutar
* mammaidamaria (from 17/8, 1:a IVF)
Väntar på ÄP/ET
* vårt 2012 (om allt går vägen FET v.35
* kvinna32 FET v.38
Ruvar
* Linda M testdag 5/9
* EbbaGrön testdag 11/9
* Chan2 (testdag 18/9, 1:a IVF)
Gravida
* A79
* Mustikka
* Emilotta (första ivf)
* fiffa (första ivf)
Har äntligen fått börja med sprutorna! Har mått så skitdåligt av Synarelan den här gången att jag inte trodde att jag skulle orka en dag till. Deprimerad, trött, huvudvärk, nässelutslag, viktuppgång, lättretlig, ont i lederna mm. Nu är det bara att hoppas på att jag svarar bra på sprutorna den här gången också ( väldigt lättslimulerad), men jag är ju äldre och bevisat hopplöst infertil på egen hand så man vet aldrig.
Jag är inne här och läser med jämna mellarum och följer er lite på håll. Håller alla tummar för er som kämpar! Vi lyckades få vår son efter vårt första FET och har efter det gjort ett syskonförsök med FET som missslyckades i våras. Det är självklart inte lika jobbigt för oss den här gången men jag vet så väl vad alla som väntar på första barnet går igenom och hur hopplöst det kan kännas ibland.
Grattis till er som blivit gravida och tumar hålls till er andra!
Väntrummet
Barreliten (Ska på infomöte den 18/9)
* Vårt2012 (väntar på IVF försök nr.2 efter 1 IVF & 1 FET)
* EEJ (ska börja spruta nästa mens 19/9)
Sprayar
* Mirage (1:a IVF)
Sprutar
* Norris (from 6/9, 1:a IVF)
* drömmer om ett barn (from 13/9, 3:e försöket)
* Äppelkaka (from 12/9, syskonförsök, andra ivf)
Väntar på ÄP/ET
* kvinna32 (FET v.38)
* Freja150 (ÄP 17/9, 1:a IVF)
Ruvar
* Mammaidamaria (testdag 20/9, 1:a IVF
* Smilla03 ( td 22/9) 2:a FET
* Tinzu testdag 24/9 2:a försöket, FET
Gravida
* EbbaGrön (1:a IVF)
* A79
* Mustikka
* Emilotta (1:a IVF)
* fiffa (1:a IVF)
Hjälp, panik!!!!
Jag fattar inte hur det gått till eller vad jag har svarat på när jag var på apoteket men jag har inte hämtat ut båda flaskorna Synarel och nu är den första slut! Helt slut, tom och jag har inte haft koll på att den andra inte har hämtats ut!!
Sitter här och stortjuter just nu av rädsla för att jag sabbat allt! Vet inte om mitt apotek har en hemma till mig som de beställt tillsammans med allt annat eller om de måste beställa den på nytt. Har kollat på deras hemsida och sett att den inte finns i lager i hela Ö-vik. Om de beställer så får jag den inte förrän på måndag!'
H****es f********e skit!
Vad ska jag göra?? Kan KK i Ö-vik ha någon exrta flaska liggande för nödsituationer i fall jag inte får tag i någon??
Äppelkaka: har du kollat på alla apotek vi har i Övik, vi har juh några stycken?