• Helvetiaaa

IVF Umeå

Hej hej, hoppar oxå in:) Började med puregon i onsdag, förstå ivf försöket här:)

• Helvetiaaa
    Tinzu skrev 2012-05-26 23:26:45 följande:
    Väntrummet * Smilla03, (ska sätta in en frysis efter nästa menscykel) * drömmer om ett barn, (FET vid kommande ÄL) * Äppelkaka (syskonförsök, andra ivf) Sprayar Sprutar * Helvetiaaa, första ivf. Turtle01, första ivf. Väntar på ÄP/ET * Emilotta (första ivf) * Tinzu (första IVF)  Ruvar *LindaM testdag 27/5 *inväntande testdag 11/6 *Sofiali77 testdag 12/6 * Mustikka (första IVF) Testdag 14/6 Gravida * A79 * vårt2012

Testar om det här blir rätt:)
  • Helvetiaaa

Hepp, blev inte rätt... :/ Är ny här på fl.. sorry :/

• Helvetiaaa

Hej hej :) Varit till sunderbyn nu på morgonen och lämnat blodprov och gjort ett vul, jag hade totalt 17 små ägg så han trodde att Umeå ska höja min dos. jag har nu 125 enheter puregon, trodde jag skulle ha jätte mkt ägg då jag hade över 40st innan vi började med behandlingen (har pco) någon som vet vart "dom andra äggen" tagit vägen?;)

• Helvetiaaa

drömmer om ett barn : Tack:) Inga biverkningar här, inte annat än att jag får en "bulle" på magen när jag använt Cetrotide.. var dock första gången igår så kanske var därför? Annars är allt bra.. tror jag haha.

• Helvetiaaa

germany : 10-15? Aha okej, han jag träffade idag lät som att 17st var jätte lite så jag gick därifrån gråtandes.. men nu känns de bättre:) Får se vad Umeå säger när dom ringer, vet inte riktigt hur stor roll blodprover har? Är inte så hajj på det här alls märker jag.. :/

• Helvetiaaa

Har fått högre dos puregon nu blir det 150 enheter... var bara två små stackare av 17 som ev har en chans till något :(

• Helvetiaaa

Vårt 2012 : hojja!!!:(( *kram*

• Helvetiaaa

drömmer om ett barn : Hon som ringde från Umeå sa att det var bara två "blåsor" som växt lite och dom andra såg tömma ut.. förstod inte riktigt vad hon menade men dom ska ringa idag igen och berätta om blodprover, ska göra nytt vul och lämna nytt blodprov den 31 aigen..

Svar på tråden IVF Umeå