• emmies

IVF Umeå

Hej! Nu har jag inte gått igenom och läst alla inlägg för det var ju en hel del. Men jag ville komma in med en liten erfarenhet som är positiv. Jag och min man har gjort ivf i Umeå i vår och nu är vi gravida efter första försöket. Jag förstår det jobbiga ni går i genom med väntan och allt vad det innebär med mediciner och förhoppningar och misstro, oro. Vi fick remiss till ivf i november och blev bokade på första besök i slutet av januari. Start med hela baletten vad gäller sprutor och nässpray började vi med i mars och i april var isättningen av befruktad ägg. I slutet av april fick jag veta att jag var gravid och nu är vi i vecka 14 :). Jag önskar er alla stort lycka till och håller tummarna för er allihopa! Kämpa på! Snart är det er tur :)

• emmies

Annalotta: det var inte alls tänkt sm att kliva någon på tårna. Jag vet så klart att det ser olika ut och känner personer som försökt massor med gånger och även de som adopterat. Jag är väl medveten om det. Även om min resa varit enkel i jämförelse med andras och säkert din så tänker jag på er och håller alla tummar och tår för er. det är kanon att få stöttning av varandra som också jobbar på vilket ju tråden syftar till. Än en gång - förlåt om jag sårade. Jag menar bara väloch skickar lyckönskningar till dig och alla andra.

• emmies

Annalotta: din tur måste komma snart! Drömmer om ett barn: tack! Jo det är första :) A79: aha va kul och grattis till dig, jag gick in i vecka 14 idag. Var på ultraljud på norrlandskliniken och från ord nu så ska ja sluta kolla på toabesäket :) men ja förstår va du menar. Man vill bara allt ska gå bra nu. De såg bra ut på ultraljudet. Det finns en tråd ja är mer aktiv i som heter vinterbebis 2012/2013 Umeå också. Det planeras träffar i höst/vinter med gruppens medlemmar de som önskar. Lycka till alla som väntar på besked!

Svar på tråden IVF Umeå