IVF Umeå
Håller mina tummar allt jag kan för er ruvare som ska testa i dagarna!! :)
Håller mina tummar allt jag kan för er ruvare som ska testa i dagarna!! :)
Grattis EEJ! ! :)
Åh, så roligt Freja! Grattis till ditt plus! ;)
Äppelkaka, hemskt ledsen för din skull. Förstår känslan precis, upplevde det på liknande sätt när jag fick mitt minus i somras. Några andra plussade då medan jag fick mens och minus på stickan. Styrkekram till dig...
Åh, så roligt A79!!! Stort grattis till den lille! Hoppas ni mår bra! (Själv var jag på rul idag, fått veta att det är en liten tjej i magen! )
EEJ: Grattis, så roligt att höra! (Det börjar se fint ut i gravidlistan, håller nu mina tummar för er som startar behandling i dagarna)
Ebbagrön; skriver du i någon annan tråd? Hade varit roligt att kunna skriva till dig, vi ligger ju rätt lika. Jag är på 25+2 idag!
Passar på att hålla mina tummar för er som ruvar nu!!
Ebbagrön; kan du lägga till mig på din profil så jag kan skriva meddelande till dig?!
Mustikka: åh vad spännande! Hoppas det går bra!
Emilotta, åh så spännande! Hoppas allt går bra, kram
Grattis emilotta & mustikka!!! Själv så har jag 85 dagar kvar till bf...
Snöflinga: grattis till ditt plus! Jag tjatade mig till att få göra ett blodprov på lab ett par veckor in i graviditeten, sen ringde en läkare och tyckte jag skulle höja med 0, 25 mg. Men fick nog inskrivningstid efter det...
Åh, så roligt att se fler plus i tråden!! Stort grattis till dig Drömmer om ett barn!!!
Germany, går det att skriva pm till dig?
Hej på er! Ville bara berätta att i fredags så föddes vår lilla tjej! Dvs den 17:e maj på fm, 51 cm lång o vägde 3430 g. Vi mår bra! Tänker på er och hoppas det snart är er tur!
Tack mustikka! :)